foto's niet meer zichtbaar?

Nu KOK een nieuwe lay out heeft zie ik geen foto’s meer bij de winkeltjes, alleen een “kruis”.

Ook met rechter muisknop klikken op “afbeelding weergeven” zie ik niets. ook niet met pagina verversen.

Ben ik de enige die hier last van heeft of zijn er meer mensen die nu niets zien? :think:

Of is er iemand die DE tip heeft voor me? :pray:

Niet alleen in de winkeltjes…in het showforum is het ook beeldloos…de mijnalbum-foto’s zie ik wel, de anderen niet :cry:

Aha, ben dus niet de enige die dit heeft.

Modarators HELP!!!

Wellicht even een pb sturen naar een moderator.

Gr Bianca.

Kim zei dat het in de loop van de dag wel goed zou komen gister zei ze me dat.

ben beniewt hoe lang het nog duurt :think:

@bianca81 wrote:

Wellicht even een pb sturen naar een moderator.

Gr Bianca.

Heb ik zojuist gedaan, want ik zie nog steeds niets. :frowning:

Als je ze opnieuw plaatst kan het wel ben ik ook aan het doen, ga strakkies weer verder ga zo aan het eten beginnen :wink: :thumbup:

Owkido meis, succes , hopelijk snel weer in orde dan hé ?

:-*

Ik heb er ook last van…zie ook de meeste fotootjes niet meer :frowning:

@melanie wrote:

Als je ze opnieuw plaatst kan het wel ben ik ook aan het doen, ga strakkies weer verder ga zo aan het eten beginnen :wink: :thumbup:

Ja, hallo! :shock: Weet je hoeveel foto’s dat zijn? Dat moet toch eenvoudiger op te lossen zijn? :think:

Heb helaas nog niets gehoord op mijn pb aan de moddie. Nou ja, die zullen ook wel niet de hele dag op KOK rondhangen.

@kantjeboord wrote:

@melanie wrote:

Ja, hallo! :shock: Weet je hoeveel foto’s dat zijn? Dat moet toch eenvoudiger op te lossen zijn? :think:

Heb helaas nog niets gehoord op mijn pb aan de moddie. Nou ja, die zullen ook wel niet de hele dag op KOK rondhangen.

Je bedoelt toch van je winkeltje ?

ja ik heb het ook gedaan…anders kan ik zo lang wachten, schiet ook niet op en zie graag wat ik in mijn winkel heb staan…zo zie ik het meteen en anders niet :wink:

leuk werkje is het niet maar ja :wink: :-*

Daar ga ik niet aan beginnen hoor, moet ik eerst al die foto’s weer opzoeken, verkleinen en plaatsen. Daar ben ik veel te lang mee bezig. Heb echt geen tijd om de hele dag achter de pc te zitten.

Volgens mij zijn de foto’s terug! :thumbup:

Dames,

in dit topic is het probleem met de foto’s al ter sprake geweest :slight_smile:

Verdere informatie kunnen jullie daar vinden.

Groetjes Melanie