foto's bij v&d

Ik vanochtend foto’s laten maken van ons knulletje,

iemand tips hoe ik allee de gratig foto meeneem :oops: :oops:



pfff wat ik zag zijn er een boel leuk :inlove: :inlove:

ik zeg meteen voor hetbekijken dat ik de gratis foto alleenneem! klaar… k ga geen idiote prijs betalen voor een paar foto’s die ik toch niet ga ophangen. Vaak zijn de mensen dan al zo pist dat ze die foto meteen n een zak drukken en mij laten tekenen en me weer op laten rotten.zo al drie keer gedaan! ben alleen eht vierde kaartje kwijt voor de gratis foto :frowning:

das ook niet aardig , ik neem mijn moeder mee, misschien koopt zij nog een paar extra :mrgreen:



van v&d dan he

bij de v en d kom ik niet voor foto’s mijn zus heeft er een reportage laten maken ontzettend duur en niet mooi afgedrukt uitgesneden het zelfde bij mijn vriendin dus mij zien ze er niet.



de foto’s die je kunt laten maken bij de albert heijn zijn wel ontzettend mooi van kwaliteit :thumbup:

Of je neemt alleen de gratis foto en gaat van het bedrag dat je bespaard voor die te dure foto´s van de V&D, een mooie fotoshoot laten maken bij een goede kinderfotograaf.



Dan kan je zelf kiezen wat voor soort foto’s, achtergronden etc.





(wij hebben een fotoshoot, 2 canvassen 60x60, en nog een stuk of 8 andere foto;s laten doen/maken en waren hier 160 euro voor kwijt.)(dat ben je ook minstens kwijt voor de hele v&d set)



Succes met beslissen!!!

bij alledrie hebben we met 6 maand een foto laten maken en die gratis foto was errug leuk. Die hangen naast elkaar op onze slaapkamer.

Bij de middelste en jongste kregen we ook nog van die bonnen voor 1 jaar, 1,5 en 2 jaar… bij de middelste hebben we met een jaar nog een foto gemaakt en daar hebben we toen 1 extra afgenomen.

Die was zoooooo mooi en echt ontzettend ons mannetje.



Verder heb ik dat nooit gehad daar, maar die foto was gewoon echt goed en mooi. Maar de rest heb ik prima kunnen laten liggen eigenlijk (bij de jongste 1 foto laten maken met z’n allen, zooooo die was slecht… dingen die zelfs als leek opvalt had de fotograaf niet opgelet en gewoon geknipt… op zich stonden we er leuk op, maar broekzak van zoonlief die eruit stak, nog net een stuk voet van papa dat buiten de foto stak etc etc… dat was te voorkomen geweest en zou ik de rest van de tijd me dood aan ergeren, dus die hebben we daar gelaten).

Ik heb maar 2x foto’s bijgekocht (1x3 en 1x1), verder doen ze er niet moeilijk over hoor. Heb wel vaak even een lijst bijgekocht omdat het wat aparte maten zijn. Mijn ervaring is dat ze daar niet pusherig zijn ofzo.

heb bovendien wel eens gezegd dat als die prijzen niet zo belachelijk hoog waren voor die nabestellingen ik er meer zou kopen.

(ik snap best hoor dat die “gratis” foto’s uit de lengte of uit de breedte moeten komen maar dannog voel ik mij niet moreel verplicht foto’s af te nemen anders dan die gratis die ze aanbieden)