fotoraadsel

Mijn tante houdt een weblog bij en elke woensdag plaatst ze een fotoraadsel. Nou ben ik meestal aan het werk en mis ik het raadsel en is dit niet het geval dat weet ik het antwoord niet!

Raden jullie dit keer mee? Dan win ik misschien ook eens een keer :angel:

ooow ik heb echt geen idee… is het buigbaar… dan d8 ik zon ding waar je van die ijzeren dingetje mee vast kan klemmen… ja ik heb geen idee hoe ik het ui moet leggen… maar… zoiets?? misschienw eet iemand wat ik bedoel??

x flower

wat leuk, zo’n fotoraadsel…

eh, heb geen idee overigens, kan je niet helpen. Ik broed er nog even op
:mrgreen:

ik denk een trapper van een fiets… geen idee waarom, eerste ingeving

ouwe scharnier van een deur?

dacht ook eerst een schanier … maar TRAPPER… dat zie ik er ook in…

Ik dacht aan een lijmklem… :think:

Ik zeg een fiets standaard, weet niet waarom, maar dat kwam als eerst in me op, en dat zonnetje met die 05 erin, men ik als eens eerder op een standaard te hebben gezien.

Bedoel dan wel een oudere standaard.

als je weet wat het is… laat je het dan weten??? :wink:

Ja natuurlijk laat ik het weten, als we het geraden hebben. Heb gezegd dat ik hulptroepen heb, maar ze weten niet hoe of wat haha :mrgreen:

Tamara heeft het goed geraden! :dance: Bedankt voor de hulp, ik ben er erg blij mee :mrgreen:

heb je iets gewonnen??

Zelfs nu ik weet wat het is zie ik het niet :?

@Pitje27 wrote:

heb je iets gewonnen??

Ja de felicitaties en een vermelding in de weblog :wink:

Hier onder de originele foto’s (misschien maakt dat het wat duidelijker).

@Maaike79 wrote:

Tamara heeft het goed geraden! :dance: Bedankt voor de hulp, ik ben er erg blij mee :mrgreen:

Wauww, had ik t toch goed dan :thumbup: :dance:

:clap: :clap: :clap:

heeft ze alweer een nieuwe?

ha jammer dat ik het nu pas zie, ik dacht ook direct aan een fietsstandaard :slight_smile: Leuk spelletje trouwens!

Ja, nu zie ik het. Ik vind het HEEL KNAP!!!dat mensen dit uit zichzelf zien :shock: Ben zooooo slecht in dat soort dingen :lol:

@Yona wrote:

Nee elke woensdag Yona! Als ik hem komende woensdag weer niet weet, zal ik hem wel nog een keer plaatsen. Ik verraad natuurlijk niet mijn geheime bron he :wink:

@Maaike79 wrote:

@Yona wrote:

Nee elke woensdag Yona! Als ik hem komende woensdag weer niet weet, zal ik hem wel nog een keer plaatsen. Ik verraad natuurlijk niet mijn geheime bron he :wink:

hihi wel een leuk spel.