Fotoprobleem!!! Mag dat hier???

Hey ladies,

Ik had ooit PSP XI, maar dat heb ik van de computer gegooid, omdat het teveel ruimte innam (dacht deze wizzkid :shifty: )

Kan iemand deze foto zowel zwart/wit als sepia maken.

En misschien is hij ook wel overbelicht :think: Maar daar heb ik geen kijk op hoor.

Alvast bedankt :-*

PS, weet eigenlijk niet of het hier hoort :shifty:

ga ff kijken wat ik voor je kan doen…

kun je me het origineel sturen?

@mv2kids wrote:

ga ff kijken wat ik voor je kan doen…

kun je me het origineel sturen?

Jij was dat he???

Ik wist niet meer of jij had gepbt :oops:

Stuur je ff het origineel :-*

heb het origineel nog niet… maar heb wel alvast wat gefrobeld

nog wat

Als je picasa download kan je het ook heel makkelijk zelf…is zo’n handig programma.

Ik gebruik het ook voor mijn bruidsreportages, dus die dure en ruimteverslindende programma’s zijn ook echt niet nodig hoor!!!

Kijk maar deze waren allemaal in kleur genomen en heb er sephia of zw/w van gemaakt

Jeetje, wat mooi zeg :shock:

Maar ik ben zo’n nono met dingen downloaden.

Kreeg vandeweek al een giga waarschuwing van Norton, dat de beveilingsstatus van de compu zeer slecht was.

Dus ik wacht even met downloaden totdat hij geconfigureerd is (heet dat zo)???

Marieke, THX meis :-*

Het is echt een heel simpel programmatje, het is van Google.

Maar snap wel dat je een drempel hebt als je zoiets nooit doet.

Ik heb dat ook met sommige dingen, en dan helpt Marieke mij ook vaak genoeg uit de brand :wink: :wink:

hoiiii,

ik zou 'm persoonlijk ietsje anders snijden… dan is het minder een portret… en het contrast wat scherper maken. Met zwart-wit wordt het in mijn ogen al snel TE grijs… in plaats van echt zwart wit.

Mag ik een cursus??? asjebliefasjeblief??? :mrgreen:

is weinig cursus aan hoor :wink: :mrgreen:

gewoon inderdaad heel veel uitproberen wat het mooiste is/wordt…

picasa gebruikte ik ook veel maar doe nu alles in photoshop, vind ik zelf mooier worden…

je kan ook nog photofiltre downloaden is een gratis programma, en dan heb je alleen dat programma hoor, krijg je er verder niets meer mee op je pc hoor, ik vertrouw google toch nooit helemaal :wink:

photofiltre kan je bijna alles in wat je ook in photoshop kan, meerdere lagen tekst toevoegen, kaders e.d. zwart/wit ,sepia …

ik heb nu de kleur veranderd in picasa… heb ook photoshop erop staan, maar kan daar geen sepia in vinden… waar vind je die dan?

Foto selecteren en in tabblad effecten kiezen voor Sephia :wink: Dit is Picasa of bedoel je in photoshop???

ik heb ook ff geprutst…

mooi Loeksel…

:thumbup:

vind alleen de zwarte rand wat “rouwig”… maar dat is een kwestie van smaak!

@preggie wrote:

mooi Loeksel…

:thumbup:

vind alleen de zwarte rand wat “rouwig”… maar dat is een kwestie van smaak!

ik vind hem prachtig…

Is hij alleen nu af te drukken op A4 formaat??

Als Loek het origineel bewerkt heeft wel :wink: