ik ben op zoek naar een leuke goede (fotograaf) in de omgeving Apeldoorn (Harderwijk, Putten, Ede, BArneveld etc is ook ok) voor het maken van leuke familiefoto’s en wat foto’s van onze 2 meiden!
Wie kent een leuke fotograaf? Liefst niet te duur en het zou helemaal geweldig zijn als we de foto’s ook op cd-rom meekregen om evt zelf bij te bestellen!
Tips zijn meer dan welkom!
Tja, ik was in de buurt geweest. Helaas tijdelijk even geen studio meer. Ik neem aan dat je studiofoto’s wil? Of liever ergens op locatie?
@Matsjo wrote:
Tja, ik was in de buurt geweest. Helaas tijdelijk even geen studio meer. Ik neem aan dat je studiofoto’s wil? Of liever ergens op locatie?
jaaa…zoooo jammer!!! Ik had graag foto’s bij jou laten maken!
Onze voorkeur gaat uit naar studiofoto’s, maar heb je ook voorbeelden van foto’s op locatie? Misschien is dat toch ook wel leuk…?
Op het industerieterrein in de maten zit een kleine studio (althans 3jr geleden)
Daar zijn wij toen geweest met R. Was erg leuk!
Kan niet op de naam komen…
@mariska89 wrote:
Op het industerieterrein in de maten zit een kleine studio (althans 3jr geleden)
Daar zijn wij toen geweest met R. Was erg leuk!
Kan niet op de naam komen…
Bedoel je van Foto Kuipers?
Daar hebben wij juist minder goede ervaringen mee (5 jaar geleden). Er werd toen niet echt de tijd genomen en ik vond ze ook onvriendelijk. Laura was toen erg klein nog en moest even wennen (ze zat nogal verdwaasd om zich heen te kijken), dus die staat gewoon niet leuk op de foto’s, plus dat ik de achtergrond niet zo mooi vond (te fel qua kleur).
Het was niet echt verschrikkelijk, maar ook gewoon net niet echt mooi, en dat is jammer natuurlijk.
Maar misschien is het inmiddels verbeterd of hadden wij gewoon pech met een fotograaf die zijn dag niet helemaal had.
bedankt voor de tip! Ga de site bekijken!
Nog iemand anders tips?