Hoi,
Vandaag te horen gekregen dat Jochem een brilletje moet. Hij is 3,5 jaar. Ben al heel de avond aan het janken (oke, 8 weken geleden bevallen hormonen doen volop hun werk nog)
Vind het zo erg dat er op zijn schattige snoetje een brilletje moet.
Wie wil er foto’s plaatsen van hun kindjes met bril, zodat ik kan zien dat het helemaal niet erg is en er heel veel leuke montuurtjes zijn.
groetjes Miriam
Dave van Colle draagt een bril, en dat staat dat jochie zo leuk!!!
Zelf ben ik brildragend vanaf 3 jaar en ik heb er echt geen last van gehad hoor. Nu nog draag ik graag mn bril.
Omdat ik er half van uitga dat ons dochter ook ooit een bril moet, was ik laatst wat aan t rondkijken (ik moest toch voor mijzelf). Ik vond dat Het Huis Opticien hele leuke kinderbrillen had, veel keus ook. Olivia vond het leuk om de brillen te passen en sommige stonden echt heel gaaf. Geen vergelijk met de brillen van vroeger.
Ik zou dus lekker rustig rond gaan kijken, je kind laten passen etc. Je komt vast een heel leuk brilletjes tegen :hug:
Oh had in het andere topic al een foto gezet, maar dan hier nog maar eens de ‘gekke bekken en brillenparade’. 8)
@Fietje wrote:
Dave van Colle draagt een bril, en dat staat dat jochie zo leuk!!!
hahaha Fietje wat lief van je :-*
nou hier is Dave dan met brilletje… en ik snap je hormonen… ik was ook net 2,5 daarvoor van Jade bevallen… toen we te horen kregen dat hij een brilletje moet… heb ook tranen moeten laten erover… en ben ook heel boos geweest…
hij heeft hem zelf uitgezocht bij PEARL… we kregen een tweede gratis… heb daar een zonnebrilletje van laten maken.
hij heeft links +5.25 (het is ook een lui oog) en rechts +3.25
Hier is Wessel met zijn bril.
Hij heeft een bob de bouwer bril…helemaal stoer natuurlijk
Wessel heeft daarbij ook een lui rechteroogje en hij is geopereerd aan scheelzien van zijn beide oogjes.
Kortom een kind met probleempjes aan zijn oogjes.
Hier dylano met bril. Is al brildragend vanaf 10 maanden.
De bovenste foto is voor de operatie. Hij keek een beetje heel veel scheel!!!
hier is hij precies 2 jaar, op zijn verjaardag dus. Dit is al zijn tweede montuurtje met glazen. Eerst had hij een blauw brilletje.
Groet miranda
mijn brillenmeisje :inlove:
bedankt voor jullie foto’s.
Tjeetje wat keek Dylano scheel zeg, wel erg mooi geworden en het brilletje staat hem geweldig.
Oessie: jouw dochter staat de bril geweldig! Wat een knappe meid.
Hier dan de bril die wij hebben uitgezocht. We hebben hem nog niet, maar ik heb hem besteld zonder stickertje.
staat hem echt super zeg :thumbup:
Wat een mooi brilletje zeg…past mooi bij zijn gezichtje!!
Goed gedaan hoor :thumbup:
goede keus hoor!!!
Leuk al die brillen!
Em heeft al bijna 3 jaar een bril met aan beide zijden +9. Met een sterke + kun je het beste kiezen voor brillen die een beetje rond zijn (iig niet langwerpig), want anders krijg je hele dikke glazen. Ik vind dat soort brillletjes ook het beste bij haar koppie passen.