Fotoboeken

Ik wil graag een aantal fotoboeken maken voor Tycho.

Wie heeft er tips. Graag ook prijs en kwaliteit.

Alvast bedankt.

Aldi…

daar doe ik het meestal… soms ook via hema, maar die is wel duurder…

Albelli staat erg goed bekend, ook vanwege de makkelijke software.

Ik gebruik altijd kruidvat, het programma staat op m’n laptop. Ik maak de fototoestel, sla ze op en bestel ze op het moment dat ik korting kan krijgen. Werkt erg goed.

Aldi is goedkoop, makkelijk en wordt af gedrukt op kodak papier

Ik ben fan van Albelli.

Makkelijk programma met toch heel veel mogelijkheden, snel in huis, goede kwaliteit en prijstechnisch ook oke (en vaak acties en bijvoorbeeld via rentepunte een waardebon te koop).

Ik maak het vaak via Webprint. Vaak hebben zij ook acties voor fotoboeken, canvas etc.

Ik vind ze niet duur maar ik ken de andere niet zo, dus ik weet niet hoe hun prijzen in verhouding is.

Hoe goedkoop anderen zijn weet ik niet, ik ben al heel lang blij met de hema boeken. Maak ze en wacht dan tot er weer een aanbieding (25 of 30%) langs komt en verstuur de boel dan in die periode. Komt per jaar vaak genoeg voorbij.

Meestal ben ik onder de 40 euro wel klaar voor 30cm/30cm harde kaft met echt wel mooie kleuren en afdruk.

Ik maak de boeken ook via albelli.

Die heeft volgens mij hetzelfde programma als de hema.

Mijn meiden krijgen hun boek altijd voor hun verjaardag, dus 1 boek per jaar, helaas komt dat niet alitjd uit met aanbiedingen. Maar de service is prima en de kwaliteit ook.

Wij foto service is veel goedkoper, maar heeft minder mogelijkheden.

Kruidvat is volgens mij ook wel wat minder duur.