ik ben op zoek naar een foto album, gewoon 10x15 of iets wat in die richting komt. Dus 1 foto per pagina, maar dan wel als ringband. Dus dat je gewoon door kunt slaan.
Zoiets dus, maar dan met insteekhoesjes.
Volgens mij zoek ik echt op verkeerde steekwoorden want ik kan het dus niet vinden. Iemand die weet waar dit te koop is?
Misschien bij de Hema of V&D?
albelli
Maar Albelli is dacht ik alleen met digitale foto’s, toch?
Geloof dat ik een dergelijk fotoalbum wel eens bij de Hema heb zien liggen? :think: En anders misschien inderdaad de V&D of gewoon een fotozaak?
Heb nog even gezocht, maar kan ze op internet eigenlijk alleen gedrukt (met digitale foto´s) of met gewoon papier (waar je de foto’s dus in moet plakken) vinden.
Anders misschien zelf maken? Fotohoesjes op maat maken, voorkantje en achterkant erbij en dan in laten binden bij een copyshop?
:oops: verkeerd gelezen, moet met insteekhoezen.
heb je al bij ikea gekeken, geloof dat ze ze daar hebben
Heb je al gekeken bij de fotoalbumshop? met het gebruikelijke erbij;-)
Ze heten overigens spiraalalbums… :thumbup:
spiraal en insteek is idd wel moeilijker te vinden.
Maar ze zijn er wel, ik heb er ook 2 in huis voor onze standaard huwelijksfoto’s :think:
Bedankt voor de antwoorden allemaal. :thumbup:
Het is inderdaad lastig te vinden, uiteindelijk toch maar voor een gewoon fotoalbum gekozen in de hoop dat we er uiteindelijk toch een keer zomaar tegen aan lopen, en anders wordt het laten drukken.
Ik heb hem vandaag ( als goed is ) bij de Hema in handen gehad, ik meen 6,95.
Ringband 10x15 fotos in steek hoesjes dubbelzijdig.
@bianca81 wrote:
Ik ga morgen naar de Hema toe, bedankt voor de tip.
@bianca81 wrote:
:dance: :dance: Ontzettend bedankt voor de tip! Kon ze online bij de hema niet vinden maar in de winkel lagen ze gewoon!
Klopt exact online waren ze er niet. Had ik ook al even voor je naar gezien. Dus je hebt ze ? :dance:
Ja ik heb ze. Ik ben er echt zo blij mee. Het is voor een pictogrammenboekje voor Nami en dit bladert een stuk beter dan het fotoboekje waar ze de afgelopen dagen mee aan het leren was.