Foto´s niet zien

Ik heb een vraag over het forum. Soms zie ik in de berichten ahh, wat een mooie foto. Dan probeer ik de plaats te vinden waar de foto moet staan en dan zie ik helemaal geen foto!



Ligt dat aan mij, aan mijn computer of halen jullie foto´s na een tijdje weg?



Het is zo irritant om te lezen ahh wat een mooie foto en vervolgens is er geen foto te zien. Ik hoop dat het iets is dat ik via mijn computer moet oplossen.



Alvast enorm bedankt voor het antwoord.



Groetjes,



Frida

Kan soms ook zijn dat de foto al weggehaald is door de persoon die hem geplaatst heeft.

De foto’s worden geupload van op je pc en als je die foto’s dan bijvoorbeeld op cd zet en verwijdert van je pc dan zijn ze hier niet meer te zien.



Klopt toch hé wat ik zeg??

Plus dat je ingelogd moet zijn om foto’s te kunnen zijn… (tenzij ze niet op het forum geplaatst zijn, maar doorgelinkt vanaf een andere site, zoals Photobucket bijvoorbeeld)

@Ilse

Dat klopt niet helemaal hoor. :wink:



Je kunt de foto’s die op iemands harddisk staan nooit op het forum zien. Wat wel kan is uploaden naar het forum dan blijven ze minimaal 3 maanden staan. Of op een speciale foto hosting site als imageshack je foto’s plaatsen en er naar linken. Als je het laatste doet blijven de foto’s net zolang staan tot jij ze weghaald van imageshack of tot imageshack ze eventueel verwijderd. Als dat gebeurd zie je van die vervelende rode kruisjes.



@ Friða

(leuke gebruikersnaam het was even zoeken naar het IJslandse karaktertje) :lol:

Als je geen foto’s en geen rode kruisjes ziet komt dat omdat je niet ingelogd bent. In diverse topics kun je als gast wel lezen maar geen foto’s bekijken. Dit uit privacy beschermend oogpunt.

Ah zo. Ik leer bij. :wink:

ja idd weer wat geleerd :wink:

Ok, dat is handig om te weten. Bedankt voor de tips allemaal. Soms/meestal lees ik de site snel even door op werk en dan ben ik inderdaad niet ingelogd.



Groetjes,



Friða



Ik ben het vanuit Nederland wel gewend dat iedereen het met een gewone d schrijft dus dat vind ik helemaal niet erg hoor, ik kan mij namelijk heel goed voorstellen dat de ð lastig te vinden is!