foto van test

kon toch niet wachten tot morgen.Dus vanochtend toch getest.Heb foto ervan gemaakt.Maar twijfel nog wel,voel veel dingen hetzelfde als toen met die miskraam dus… :frowning:

gefeliciteerd!

niet aan de mk denken meid. na mijn mk ben ik zwanger geworden van Nicolai en ik had ook dezelvde klachten. INC bloeden en alles is goed gekomen.

elke zwangerschap is ander. probeer jezelf niet gek te maken. mk “kwaaltjes” zijn vaak hetzelvde ls zwangerschap “kwaaltjes”

:-*

zo rustig mogelijk is het beste voor jezlef en je baby !!

veel sux6 :hug:

Ik zie toch echt een kruis! En mijn kruis was nog veel lichter en ik was hardstikke zwanger…

Ik zie ook een kruis!! GEFELICITEERD!!!

Ook kan ik me wel indenken dat je onzeker bent. Maar wat hierboven ook is gezegd probeer er niet aan te denken en geniet lekker van deze zwangerschap!

gefeliciteerd! over duidelijk zwanger hoor :thumbup:

Yep, gefeliciteerd! :dance:

Kan me voorstellen hoe je je voelt, maar je kunt er toch niks aan doen of veranderen. Proberen zo goed mogelijk de eerste weken door te komen. Stress ik ook niet goed zeggen ze…

Nienke

ja hoor een mooi kruisje :inlove:

GEFELICITEERD :-*

@paultje30 wrote:

kon toch niet wachten tot morgen.Dus vanochtend toch getest.Heb foto ervan gemaakt.Maar twijfel nog wel,voel veel dingen hetzelfde als toen met die miskraam dus… :frowning:

Welke test is dit???

zomervlinder

@zomervlinder wrote:

@paultje30 wrote:

Welke test is dit???

zomervlinder

Volgens mij clearblue!

Ik zie een kruis, dus dat is zwanger he :inlove: :dance:

Ik heb ze bij Mirthe vager gehad en zie daar :wink:

Doe anders een digitale, mischien dat je het beter gelooft als je de woorden ziet staan?

nou niks vaag kruisje hoor, gewoon hartstikke zwanger!!

gefeliciteerd enne, probeer er ondanks eerdere mk toch van te genieten!

paultje30,

ik zie ook heel goed een kruis.

Heb je ondertussen nogmaals getest??

en weet je nu meer.

Ik heb vannochtend getest en was negatief.

Maar eigenlijk kan ik nog niet testen zit pas 9 dagen na mijn ei, dus nog te vroeg.

Nu wacht ik tot 7 sept. mijn NOD-dag

groeten zomervlinder