foto onder je naam plaatsen

wie kan mij helpen om een foto onder mijn naam te plaatsen

en ik zou ook graag zo een meet dingetje willen die bij houd hoe oud je kindje is

Hoi mama van sem,

Als je jouw profiel opent en helemaal naar beneden scrollt zie je het avatar paneel.

Daar kun je op de knop ‘bladeren’ klikken en een foto selecteren vanaf je eigen pc.

Deze mag niet groter zijn dan 96x96 pixels en niet groter dan 30 kb.

Je moet de foto dus wel verkleinen, heb je daar zelf een programma voor of moet ik dat voor je doen?



Een teller kun je hier maken: klikkerdeklik en die kun je in je profiel in je onderschrift plakken.

Uitleg word gegeven op de pagina van de tellers.

Heb je hier iets aan?

Dat alles had ik al geprobeert met die link maar ik krijg het niet voor elkaar, en dat progama om foto’s te verkleinen heb ik niet dus als jij dat voor mij zou willen doen vind ik dat heel lief.

groetje Monique

Wil de foto ook best even verkleinen voor je.



Om welke foto gaat het?

@mama van sem wrote:

Dat alles had ik al geprobeert met die link maar ik krijg het niet voor elkaar, en dat progama om foto’s te verkleinen heb ik niet dus als jij dat voor mij zou willen doen vind ik dat heel lief.

groetje Monique




Krijg je de banner niet voor elkaar?

Wat lukt er precies niet dan?

En plaats de foto hier maar, dan verklein ik hem wel hoor :slight_smile:

zodra ik dat programma heb gemaakt en bij bewerken kopieeren doe en dan naar het forum ga kan ik niet verder hij geeft niets meer aan.

Ok, ik ga proberen het uit te leggen wat betreft je banner:

Bovenaan je scherm hier op kok zie je staan “profiel” die open je als je die regel gekopieerd hebt.

Je scrollt dan wat naar beneden en daar zie je “onderschrift” staan en een veldje.

Daar plak je vervolgens die gekopieerde regel in van je banner en scroll je verder naar beneden en klik je op “opslaan”



Het werkt ongeveer hetzelfde met deze foto, die sla je dadelijk op op je computer, (rechtermuisklik) en in hetzelfde profiel zie je onderaan staan “avatarpaneel” daar kun je dadelijk deze foto opslaan en staat hij onder je naam.



Mocht het nu niet lukken met de banner, plaats die code dan hier in een bericht en dan vragen we iemand van het beheer om hem in je onderschrift te zetten, zij kunnen namelijk ook in je profiel komen :slight_smile:

even uit proberen als het goed is is het nu gelukt

hehe het is gelukt heel erg bedankt ik moet toch eens wat meer achter de computer kruipen om dit soort dingen uit te proberen.



Groetjes Monique

Geen dank meis en veel plezier hier op kok

Nu heb ik alleen nog een programatje nodig om mijn foto’s te verkleinen

heb jij die toevallig.



Groetjes Monique



P.S nog bedankt

Ik gebruik Photoshop maar dat is een erg duur programma en best complex om te gebruiken.

Het valt denk ik wel te downloaden, ik weet niet of je daar iets aan hebt?