Wij willen boven het dressoir een foto collage muur maken.
Ik kan alleen geen leuk idee op google vinden.
Hebben jullie wat inspiratie foto’s voor mij?
Heb zo geen foto, maar wij hebben zo’n muur in de gang. Daar staat een buikkast en daarboven hangen veeeeeel foto’s (alhoewel, vrienden van ons hebben een hele grote gangmuur helemaal vol das pas veel!)
Ik koop altijd allerlei verschillende lijstjes, meestal alleen in zilver, wit en natuurtinten en die hang ik lukraak op. Alle mensen die hier komen gaan ook altijd even foto’s blieken! :mrgreen:
Je foto’s in een hartvorm plakken. Bijv met potlood een hart op je muur tekenen en de collage daarbinnen doen. Staat gaver dan het lijkt, heb het ooit eens in een blad gezien :inlove:
Kan ik wel maken, zet vanavond of morgen toch wat foto’s op de pc! Doe ik dus! (bedenk me nu, moet nog foto’s afdrukken voor in 2 nieuwe lijstjes…heb meestal gewone lijstjes met 1 foto, maar nu een leuke lijst met van die hokjes voor meer foto’s)
Affie super leuk, maar vind het zelf te druk voor in de woonkamer.
Wieniex ook leuk foto… ben benieuwd :thumbup:
@Affie wrote:
Je foto’s in een hartvorm plakken. Bijv met potlood een hart op je muur tekenen en de collage daarbinnen doen. Staat gaver dan het lijkt, heb het ooit eens in een blad gezien :inlove:
helemaal super!!! hoe zouden ze dit opgeplakt hebben? Kan je dan ook nog andere foto’s erbij hangen en oude eraf halen??
ik heb bij de ikea volgens mij toen plankjes gekocht, lijken op kleine vensterbankjes en da omgekeerd ophangen, dus van de zijkant soort van U’tje,
daar kan je dan foto lijsten opzetten
Wij hebben ook een foto wand(je) maar nog anders:
Neem een aantal oude verweerde wasknijpers, plak aan een zijde dubbelzijdig tape en plak vervolgens op de muur waar je de fotos wilt hebben.
Zo kun je in de wasknijper foto’s hangen en ook weer verwisselen, een soort alternatieve wissellijstjes.
Kun je er wat bij voorstellen? Heel leuk!
Foto gemaakt! Zet ze er morgen op.
Bovenstaande met wasknijpers klinkt ook erg leuk, maar trekken de foto’s niet krom?
Marieke ik heb in onze slaapkamer 2 vlakken op de muur geverfd en daarbinnen hangen fotolijstje in de contrasterende kleur tov het andere vlak. Ik wil geen foto op kok plaatsen, maar als je wilt, kan ik je wel even een foto via de mail sturen :-*
Nope, die foto’s trekken niet krom. Dat verbaasde me eigenlijk ook, maar het werkt echt.
elanor heb je een foto ervan?
In m’n bureau heb ik bij IKEA 3 magnetische borden gehaald, na het zien van volgend idee:
http://www.theblogisfound.com/index.cfm?postID=445
Waarschijnlijk niet wat je zoekt maar misschien kun je iets met het idee:
Wij hebben een bord gemaakt met magneetverf en schoolbordverf en een lijst erom gemaakt. Het bord is 1,5 bij 1 meter.
We kunnen er op schrijven met krijt en foto’s opplakken met magneten. We hebben er dus ook een weekplanner op maar je zou ook alleen foto’s kunnen doen en het dan in de breedte hangen.
@Karin2 wrote:
Waarschijnlijk niet wat je zoekt maar misschien kun je iets met het idee:
Wij hebben een bord gemaakt met magneetverf en schoolbordverf en een lijst erom gemaakt. Het bord is 1,5 bij 1 meter.
We kunnen er op schrijven met krijt en foto’s opplakken met magneten. We hebben er dus ook een weekplanner op maar je zou ook alleen foto’s kunnen doen en het dan in de breedte hangen.
Leuk leuk leuk!! Dat planbord heb ik hier ook!!
Malieke, ik heb een foto gemaakt, maar er staan te duidelijk gezichten op. Als je me je mail adres even pbt, dan stuur ik je de foto!
karin mooi bord! Wij hebben dit ook nog steeds in de planning staan om te maken. Dan komt die in de keuken, lijkt me ideaal!! :thumbup: heb het ooit in een foldertje zien staan met “hoe te maken” …foldertje ligt nog op zolder :mrgreen:
maar als ik bij jou zie hoe het is geworden, dan wil ik er eigenlijk wel per direct mee aan de slag
wat een leuke ideeen allemaal… Ik ga morgen foto’s uitzoeken, in lijsten stoppen van verschillende formaten
en hou de kleur lijsten in 2 kleuren.Zo stuk of 50 en dan ophangen…
Ben er helemaal blij mee
Marieke ziet er leuk uit zeg :inlove: :inlove: