foto laten graveren in plaatje

Ik wil voor Alex een plaatje voor zijn ketting laten graveren met een fotootje van Jayden erin :inlove:



Hebben jullie hier ervaring mee? Ben gister bij de Lucardi geweest maar daar kom je zo op 130 euro uit… :eh: Weten jullie een adresje in Rotterdam ofzo of op internet waar je goede ervaringen mee hebt?



alvast bedankt!

Ik ben toendertijd ook bezig geweest om het goedkoper te zoeken, maar ik kwam dus ook bij de goedkoopste uit. En dat was dus bij Lucardi en ook 130 euro helaas. Maar ik moet zeggen, het ziet er nog steeds heel goed uit ondanks dat manlief hem elke dag en nacht om heeft.



Dus ik kan je niet helpen aan goedkoper helaas.

Ik weet een goedkopere.

Heb er zelf voor Erik 1 laten graveren op een zippo aansteker,Hij gebruikt hem dagelijks,heeft hem in de zak en de foto ziet er nog als nieuw uit.

Hij heeft hem nu een jaar.



succes.





hopelijk heb je er wat aan.



http://www.face2facefotograveren.nl/sieraden/foto-op-hangers/zilver-3.htm

schoen, leuke site, heb ook al wat dingen gezien

hier zie je hem op een foto. Had ik even opgezocht.

Redelijk duidelijk.

@oessie wrote:

schoen, leuke site, heb ook al wat dingen gezien




ja vond hem ook geweldig!

Mooi duidelijk.

Niet al te duur.

Goede snelle levering.

Ideaal. :thumbup:

ik zit te denken aan die kerstter met foto van die meiden erop, en dan met sinterklaas aa mijn schoonouders te geven :think:

ook altijd leuk :lol: :lol: :thumbup:

Er staan zoveel leuke dingen op.

ja vindhet wel origineel een aangezien mijn schoonouders wel van origineel houden :lol:

@oessie wrote:

ja vindhet wel origineel een aangezien mijn schoonouders wel van origineel houden :lol:




dan is het zeker een super cadeau!

leuke site idd, ik had hem ook al gezien! Maar fijn te horen dat jij er tevreden over bent!



nu ga ik alleen twijfelen :think: of een hangertje voor ketting of een sleutelhanger :think: als er een keer een 2e beebje komt dan vind ik het ook weer zo stom dat alleen jayden op hangertje staat :think: :eh:

Volgens mij kun je het bij de kruidvat ook laten doen, moet je maar eens op de site kijken :wink:

woow leuke site alleen alles wat ik leuk vind staat op sold out :eh: