oke… nu begin ik dus wel echt af te haken… reclames oke, maar nu krijg ik beeldvullende reclames die zich over het forum heen ontvouwen… van loreal oogschaduw… ik bied me aan om degene die daar toestemming voor heeft gegeven een blauw oog te bezorgen…Het gaat hier verrrrrr over mijn irritatiegrens heen… :wall:
Hahaha jij ook al , ik dacht ook al wat is dit :shock:
Adblock… :thumbup:
@Madre wrote:
Adblock… :thumbup:
leg uit please

Adblock plus installeren, werkt hier sinds enige weken prima!
Was ook zóoooooooooo zat van de reclame hier (en elders)
Inderdaad…
even googelen op adblock plus en je hebt nergens last meer van.
Reclame is een ding maar al die bewegende-in your face-rommel, daar is mijn grens.
oh… had ik al gezegd dat ik je wel kan zoenen hiervoor… :-*(is maar een uitdrukking he :mrgreen:) Maar je bent geweldig… geïnstalleerd en hoe heerlijk… niks meer te zien… superrr…
Ik vind reclames prima, maar die lui die dat verzinnen zijn TE hebberig… ze willen te veel en stompen dan juist af. Dus inplaats dat ze zich inhouden en ik me dagelijks veel reclame enigszins laat aanleunen, heb ik nu adblock en zie ik NIKS meer…
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
ik snap niet dat kok hier voor kiest. die ads rechts zijn ook niet prachtig, maar goed, iedereen weet dat er geld binnen moet komen.
maar dit, dit is monsterlijk. echt.
en op mijn oude macje werkt adblocks niet.
@fiep klophout wrote:
ik snap niet dat kok hier voor kiest. die ads rechts zijn ook niet prachtig, maar goed, iedereen weet dat er geld binnen moet komen.
maar dit, dit is monsterlijk. echt.
en op mijn oude macje werkt adblocks niet.
Idd, die aan de zijkant prima maar vind dit ook zeer vervelend!!
:wall: :wall:
En wij hebben een vreselijke oude gare laptop dus zomaar iets downloaden kan/mag ik niet meer.
owww hier ook ellednig zeg, ik vindt het ook not done !!!
:evil: :evil: :evil:
Fiep en Mutsie… helemaal eens… ik heb nooit iets ondernomen tegen de zijreclames en onderbalk reclames… maar dit gaat gewoon echt te ver en is zwaar grensoverschrijdend irritant…
Klik je gewoon op huiskamer en voila… een lelijk oog met overdreven wimpers schuift gewoon van onderaf zo over het hele scherm heen… ik schrok me dood en dacht echt… okeee. fli**er op met die meuk of je site komt in het stukje “niet meer bezoeken” terecht… Zelden last van verder, maar dit wekte bij mij dus echt agressie op… :shifty:
To much…
Mega irri als je dan niets kan ondernemen…
@Cell wrote:
Fiep en Mutsie… helemaal eens… ik heb nooit iets ondernomen tegen de zijreclames en onderbalk reclames… maar dit gaat gewoon echt te ver en is zwaar grensoverschrijdend irritant…
Klik je gewoon op huiskamer en voila… een lelijk oog met overdreven wimpers schuift gewoon van onderaf zo over het hele scherm heen… ik schrok me dood en dacht echt… okeee. fli**er op met die meuk of je site komt in het stukje “niet meer bezoeken” terecht… Zelden last van verder, maar dit wekte bij mij dus echt agressie op… :shifty:
To much…
Mega irri als je dan niets kan ondernemen…
Precies wat ik ook dacht! Ga ook es maar kijken naar dat Adblock :thumbup:
Dit gaat echt te ver, zo’n groot irritatie-opwekkend-ding voor mn neus :evil:
Je mag mij kussen hoor…
Ik heb de adblock al jaren. :inlove:
Bij deze :lol: :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
@Madre wrote:
Je mag mij kussen hoor…omdat je met een ict nerd getrouwd bent :inlove:
Gelukkig nergens last van maar kom hier alleen nog met mn mobiel en dan vallen de reklames buiten zicht :thumbup:
@fiep klophout wrote:
@Madre wrote:Je mag mij kussen hoor…omdat je met een ict nerd getrouwd bent :inlove:
Ik heb hem toendertijd ook gekust…
@Madre wrote:
@fiep klophout wrote:@Madre wrote:Je mag mij kussen hoor…omdat je met een ict nerd getrouwd bent :inlove:
Ik heb hem toendertijd ook gekust…
:lol: :lol: :lol:
Maar begon al met een groter vierkant reclameblok in de rechterbovenhoek.Van de blijde doos. Die vind ik al op het randje. MAar dat pop up gedoe vind ik echt niets. Hadden ze wekenlang bij hotmail ook. Niet goed… :wall:
ow ik dacht dat het alleen maar aan mijn ding lag…
Zal vanavond eens mijn ictnerd lief aan kijken.
jaaa het is mij ook gelukt. Eerst firefox installeren en daarna Adblock plus installeren, ik heb het alleen wel met een youtubefilmpje gedaan,maar in 5 minuutjes tijd erg netjes. Zelf gelukt :dance: :dance: :dance:
Geen nare toestanden meer te zien