Forum niet meer goed in beeld op smartphone.

Ik weet niet of het handig is om mijn ‘probleem/klacht’ hier neer te zetten of een nieuw topic te openen.



Via mijn smartphone krijg ik het forum niet meer goed in beeld door die megareclame van HP bovenaan.

Via de gewone pc heb ik er geen last van, maar via de smartphone wel en daar zit ik overdag voornamelijk op.

@sassie1980 wrote:

Ik weet niet of het handig is om mijn ‘probleem/klacht’ hier neer te zetten of een nieuw topic te openen.



Via mijn smartphone krijg ik het forum niet meer goed in beeld door die megareclame van HP bovenaan.

Via de gewone pc heb ik er geen last van, maar via de smartphone wel en daar zit ik overdag voornamelijk op.




meld! heb ik dus ook last van :roll: zwaar irritant. de tabellen zijn dan ineens heel smal, waardoor het heel vervelend lezen is…



Tot wanneer loopt deze campagne? :mrgreen:

Bedankt Jippie :thumbup:



Gelukkig is manlief vanavond weg en kan ik achter de gewone pc, maar via mijn smartphone is het dus echt niet fijn. De breedte wordt versmald, waardoor alles niet mooi en niet handig leesbaar in beeld komt.

De banner zou volgns mij informatie niet permanent getoond moeten worden maar een paar keer per IP adres.

heb die mooie banner al 2 dagen in mijn opperscherm staan :wink:

Dan zal ik er eens een mailte aan wagen. :wink:

Ik heb er ook last van maar dan op de laptop…

Ik heb die banner ook gewoon elke keer dat ik op KOK kom :frowning:

Ik inmiddels niet meer…

Hier ook niet meer :dance: Good work! :thumbup:

Yes, hier ook weer goed! :dance:

Ik had hem inderdaad ook constant in beeld als ik op KoK kwam.



Nu gaat het goed op mijn smartphone :dance:

En hij is er weer :frowning:

Hier ook :frowning:

Hier ook :frowning:

ja… irritant gewoon

Mij beeld is ook heel vreemd…

Ik krijg nog steeds constant die HP reclame boven in beeld, niet eenmalig dus.

Gisterenavond was die banner er nog, vandaag niet meer. Hopelijk blijft hij weg nu :pray:

@sassie1980 wrote:

Gisterenavond was die banner er nog, vandaag niet meer. Hopelijk blijft hij weg nu :pray:




Ik hoop het ook, want het is echt vervelend…