Is het mogelijk om de laatste reacties op dit forum als eerste te zien?
Ik moet nu telkens naar het eindje klikken en scrollen…
Beetje luiheid denk ik… :oops: …
Rechtsboven staat berichten sinds laatste bezoek
Of je bedoelt in de topics…
Helemaal naar beneden scrollen in een topic en dan in het midden van de onderste balk kun je kiezen. Hij staat standaard op “oudste eerst” en daar kun je “nieuwste eerst” van maken
@Affie wrote:
Of je bedoelt in de topics…
Helemaal naar beneden scrollen in een topic en dan in het midden van de onderste balk kun je kiezen. Hij staat standaard op “oudste eerst” en daar kun je “nieuwste eerst” van maken
Die zocht ik!! Jeetje wat suf…staat er toch heel duidelijk :roll:
Dankje! :thumbup:
je kan toch ook op het vierkanteje achter de naam drukken die als laatste heeft gereageerd op een toppic. krijg je meteen van die gene de laatste reactie.
of bedoelde je dat niet?
Ik klik nu bij elke item alle berichten en nieuwste eerst aan. Maar zodra ik uit dat onderwerp stap, of zelf een bericht stuur. Slaat het meteen automatisch weert erug naar de oude instelling. Oudste eerst dus…
Is het mogelijk om het als standaard in te stellen?
Nee, dat kun je zelf niet als standaard instellen en of dit softwarematig kan durf ik niet te zeggen, dit is al een vrij oude forumversie dus ik weet ook niet of daar ook daadwerkelijk naar gekeken gaat worden door de technische dienst.
Er komt een update in de toekomst maar wanneer die plaats gaat vinden is nog niet duidelijk.
Oke, thanks, dat scheelt een heleboel gepuzzel voor niks