Forte bij AR voor spugende, hongerige baby

Quinten drinkt per fles 180+6 schepjes. Daarna lijkt hij nog honger te hebben. Als we hem in slaap sussen dan red hij het net 3 uur op een fles. Als we mazzel hebben 4 uurtjes. Ondertussen is hij dus onrustig en ontevreden. Hij heeft gewoon honger. Elke drie uur een fles geven is dus geen optie omdat hij het maximum van 1 liter Kv overscheidt.

ivm spugen krijgt hij nu nutriln AR. Kan ik deze voeding combineren met nutriln forte ??

Of is Forte van zichzelf ook al dik?? Of zijn er misschien andere opties om mijn ventje tevreden te krijgen?

bedankt!!

Hoi Babbel!

Ik heb de combi hongerig en spugen wel samen gebruikt bij Demi, maar dan met Fr*so. Neem aan dat dat dan met jouw merk ook kan?

Verder weet ik het niet, lastig als Quinten niet tevreden lijkt hoor.

gr

muts

Quinten neemt geen genoegen met een speentje ná de fles?

Kan het zo zijn dat hij wakker wordt van buikpijn (krampjes) ipv honger? Toen Jenna nog last van krampjes had, léék het namelijk alsof ze honger had. Maar door haar vaker te voeden (dus elke 3 uur), bleef dat probleem zichzelf in stand houden.

Hoeveel flessen van 200 krijgt hij?

Peetje, Quinten neemt geen genoegen met de speen. Hij gaat er heel hard op zuigen en spuugt 'm dan uit. Op een gegeven moment pakt hij 'm helemaal niet meer.

Hij zit op het moment op 5 flessen. Maar met veel rekken en een ontevreden mannetje.

Die AR is al wat dikker toch? Of valt dat mee? Anders zou ik wat nutriton toevoegen, zodat het hem meer moeite kost om te drinken.

En anders zou ik dan overgaan op forte met Nutriton. Wat weegt je knul?

Hij weegt nu bijna 6 kg. AR is idd dikker, Quinten drinkt het met een papspeen.

Forte met nutriton is wel een idee.

En een iets kleinere speen? Heb je Avent flessen? Jenna drinkt haar flessen zo dik als pap, met speentje 3 van Avent (4 schepjes nutriton, 180 water en 6 voeding). Dan nog heeft ze 'm binnen 10 minuten leeg hoor, maar misschien scheelt het bij jou als er wat harder gewerkt moet worden?

Het duurt namelijk minimaal 20 minuten voordat de maag het seintje ‘gegeten’ aan de hersenen geven, dus het zou de moeite kunnen lonen de flessen wat te vertragen.

Quinten doet ongeveer een kwartier over zijn voedingen, soms langer. We hebben flessen van Dr. Brown.

Ik heb sinds gisteren Forte gehaald. Hij krijgt nu 180 +4 AR +2 forte +1 schepje nutriton ivm met spugen.

Het is nog even afwachten hoe het gaat.