fort boyard

wie kijkt dit ook??

echt jeugd sentiment :slight_smile:

vond dat “vroeger” altijd een enorm leuk programma en ik vind het nog altijd erg leuk! :smiley:



behalve de opdracht met de spinnen die in het voorstukje steeds voorbij komt…

Is dat vandaag?!?!?!?!

:shock: :shock: :shock: :shock:



rent gauw naar de tv



welluke zender???



zapp zapp

ned 3, maar begon om half 9 al…

Ik vind het tegenvallen, eigenlijk helemaal niet zo spannend als vroeger…

Ja, en had al 2 programma’s geprogrammeerd en dan kan ik dus niet op een andere zender kijken :wall:



Nouja, dan maar via uitzending gemist ofzo :wink:

@Jippie wrote:

Ik vind het tegenvallen, eigenlijk helemaal niet zo spannend als vroeger…




ik vind het ook minder spannend als vroeger, maar dat komt denk ik omdat je toen alles spannender vond :mrgreen:

ik vind het wel nog altijd erg leuk in elk geval

Ik vond het erg tegenvallen, eerlijk gezegd. Weet niet of ik volgende week nog ga kijken.

Ik vond het leuk, jammer van de BNers maar goed.

Ik blijf het kijken :smiley:

Ik vond het leuk om weer te zien.

Vond het nu wel minder spannend dan “vroeger” maar ja, dat is ook 20 jaar geleden en toen was ik 12. Wel logisch dus.

Maar ga zeker weer kijken.

En die muziek erbij … zelfde als toen :mrgreen: .

ik heb het ‘vroeger’ niet gezien dat als eerste :mrgreen:



Vond het een leuke aflevering, leuke opdrachten, lachmomenten (de gezichtsuitdrukkingen van een bange Lucas (Ferry) :lol:)

en de oeiii momenten toen Ron zo pardoes na een paar sec viel :shock:



Vond het knap van Ferry dat hij, ondanks zijn angsten, zo die spinnen oppakte. Ik zou niet eens de kamer in gegaan zijn :oops: :clap: :clap:

Ik vond het ook minder spannend, maar dat zal in inderdaad de leeftijd wel zijn hahahaha



Die kleine mannekes…die ene is volgens mij dezelfde als 20 jaar geleden :think:

wij vroegen ons af wat de meerwaarde is om kleine mensen in het programma te ‘stoppen’.

Ik heb het ook gekeken maar ook wij vonden het zwaar tegenvallen.



In mijn herinnering bleven er vroeger ook echt mensen achter in de kamers die ze niet haalden.

Het was totaal niet spannend nu en ze hadden veel te veel tijd. Ook met die bungeejump… lekker uitgezocht vantevoren. Laat iemand dat dan doen die dat eng vind. Zo was er geen lol aan.



Die kleine mensen waren er vroeger al bij, dus dat zullen ze wel zo gehouden hebben, net als de leeuwen, de munten etc.



Nee, wij kijken volgende week niet weer.

heb het 10 min gekeken maar vond het vroeger ook veel leuker maar mijn zoontje van 6 gaat dit echt geweldig vinden dus ga het lekker samen met hem nog eens op het gemak bekijken.

Misschien krijg ik dan door zijn enthousiasme wel weer het gevoel van vroeger :wink: :stuck_out_tongue:

ik vond het heel leuk. Ik denk dat ik de volgende keer de herhaling ook met M&M ga kijken…DIe vinden dat vast helemaal spannend…

Ik heb het niet helemaal gezien dus misschien heb ik hem net gemist maar…



Waar was de man uit de toren?





Of zat hij er nu ook in?

Vond het een leuke serie! Maar idd niet zo spannend als vroeger… Heb wel helemaal krom gelegen van het lachen met die spinnen.

Heerlijk mietje :mrgreen:



Maar naar mijn beleving was het altijd dat de poort langszaam naar beneden ging en als je dus te laat was bleef je achter in de kamer… Of was dit alleen bij de finale :think:

ik kan me inderdaad nog herinneren dat er een raadsel was in de toren, er waren meer denkvragen, nu is het allemaal durfal gedoe.

En de zandloper liep volgens mij gelijk met de deur, als de zandloper klaar was, zat de deur dicht. Oh en blijkbaar komen sommige teams op andere momenten nogmaals terug, want die Ruud(zo heet ie toch?) zei dat ze de musical acteurs misschien in de finale nog wel zou tegenkomen.

Dan vind ik het ook minder leuk. En die muziek. “this is the moment” kom op nou joh.