ford focus of opel astra stationwagen? Graag ervaringen!

We hebben een Opel Astra uit 2005 gekocht :dance: Volgende week zaterdag kunnen we de auto ophalen.

Bedankt voor de tips :thumbup:

leuk, veel rijplezier :slight_smile:

de mensen die ik ken die een focus hebben schelden die auto juist helemaal verrot dus ik kan die positieve reacties niet echt plaatsen hoor.er mankeert vaak wat aan en ook dure dingen juist.



en opels staan bekent als roestbakken… :thumbdown:

nou wij rijden nu 2 jaar een focus, nog nooit problemen gehad. 1 keer wel de accu leeg geweest maar dat kwam omdat hij heel lang stil had gestaan dusja… das niet vreemd dan hé!



Mijn vader rijd al weer een hele tijd opel en hij is daar heel tevreden over (ik vind ze alleen stug rijden, maar das persoonlijk), op den duur zijn alle auto’s roestbakken :slight_smile:

@merel33 wrote:

de mensen die ik ken die een focus hebben schelden die auto juist helemaal verrot dus ik kan die positieve reacties niet echt plaatsen hoor.er mankeert vaak wat aan en ook dure dingen juist.



en opels staan bekent als roestbakken… :thumbdown:




Over welke auto’s zijn er wel ALLEEN MAAR lovende woorden dan? Je hebt altijd voorstanders van bepaalde automerken en tegenstanders. Dat zal altijd zo blijven!

@Isabel Sofie wrote:

@merel33 wrote:
de mensen die ik ken die een focus hebben schelden die auto juist helemaal verrot dus ik kan die positieve reacties niet echt plaatsen hoor.er mankeert vaak wat aan en ook dure dingen juist.



en opels staan bekent als roestbakken… :thumbdown:




Over welke auto’s zijn er wel ALLEEN MAAR lovende woorden dan? Je hebt altijd voorstanders van bepaalde automerken en tegenstanders. Dat zal altijd zo blijven!




precies! Je hebt altijd voor en tegenstanders. Mijn buurman rijdt al jaren in een opel en heeft verschillende modellen gehad en dat waren prima auto’s en geen roestbakken. En mijn broer heeft een Ford Focus gehad en was daar zeer tevreden over en heeft geen dure reperaties gehad.

Wij hebben een ford focus en zijn erg tevreden.

@Mama_jeanet wrote:

@Joepie! wrote:
@Mama_jeanet wrote:
Wij hebben een ford focus station uit 2005 gehad en we waren er erg tevreden over, het is dat er geen 3 kinderstoelen op de achterbank paste want anders hadden we hem nooit ingeruild voor een maat groter (ford s-max) .




Das gek, bij ons passen er wel 3 autostoelen op de achterbank!
:think: veilig staan ze dan niet denk ik… de zitting loopt omhoog aan de zijkanten en je kan dan volgens mij niet bij de gordelsluitingen.

We hebben echt gepast en het ging echt niet.

nu hebben we volop plaats voorin, achterin en we hebben een mega kofferbak waar onze duowagen uitgeklapt in past :mrgreen:




Het was even puzzelen, maar het ging goed hoor! Alle gordels vast en bij ons loopt de zitting niet omhoog aan de zijkant van de achterbank.