fopspeentjes

difrax is blijkbaar toch te lui om te reageren, maar ik vind 't wel weer goed zo. ik heb de laatste speentjes in gebruik, en die bibi ook. de bibi is de enige waar water in komt te staan, de rest hooguit wat vocht.

het scheelt ook dat ze nu in de magnetronsterilisator gaan en niet in 'n bakje gekookt water.

Vanaf wanneer is 't schoon genoeg om spenen/flesjes enkel in de vaatwasser te doen?

Volgens onze kraam meteen al, dus kolfspul en flessen gaan in de vaatwasser en af en maar toe in een pan. Ik stop de tepelhoedjes en spenen eens per week in de waterkoker. Voor de rest spoel ik gewoon af (tepelhoedjes niet eens elke keer :oops: ), speen alleen als hij op de grond is gevallen.

hmm dus ik mag 't gerust minder ‘schoon’ doen.

Ik heb elke avond 2 flesjes, waarvan 1tje waar de medicijnen in gezeten hebben. ze gaan in de vaatwasser en 's morgens -na t legen van mijn hulpje- gaan ze direct in de magnetronsterilisator. Overbodig dus??

Ja, vind ik wel. Ik ben nooit zo schoon geweest. Ik maakte het altijd gewoon schoon, of in de vaatwasser en tussendoor een keer uitkoken als ik het gevoel had dat dat nut had.