fondue van chocolade-letters

In elk geval geen water bij doen hoor! Die fout heb ik 1 keer gemaakt, en dan gaat de chocola helemaal schiften, niet lekker.

Als ik choccola smelt in de magnetron doe ik er altijd een eetlepel water bij en dat schift nooit hoor.

Dat lijkt me persoonlijk helemaal niet lekker. Pfff, veels te machtig en een overkill aan chocola. Maar aan mij heb je ook geen goede hoor. Ik heb al teveel van dat spul binnen gehad de afgelopen dagen en ben tot Pasen weer afgekickt :wink:.

Heeeeeeeeeeerlijk!!!



Helaas heb ik maar 1 klein chocolettertje gekregen van onze buurSinterklaas, meer niet :mrgreen:

(Ach en eigenlijk is “jammer genoeg”: “gelukkig maar” :wink: )

Smakelijk!!! :drool:

ik wil ook!

wij hebben zonder overdrijven…



27 chocolade letters gekregen… :shock:



En wat moeten we ermee? :?

Ga ze echt niet allemaal opvreten :shock:



Maarja dat krijg je met ouders die elke week sinds t november is 6 chocolade letters komen brengen omdat ze last hebben van koopziekte en vraatzucht en er dus vanuit gaan dat wij ook elke week 6 letters naar binnen schuiven met z’n tweeen. En andere opa en oma hadden er voor ons beide dan ook nog eentje gekocht maar dat is nog wel te overleven…



Ik wil niet ondankbaar klinken hoor…

Maar ik vind 27 letters nogal absurd… :?



(Oja, als ik er wat van zeg… dan gaan ze een beetje vreemd staan grinniken en dan vinden ze ons ondankbaar dus dan zeggen we maar niks en gooien we na december meer dan de helft weg… zonde :frowning: .)

@Suuzeke wrote:

ik wil ook!

wij hebben zonder overdrijven…



27 chocolade letters gekregen… :shock:



En wat moeten we ermee? :?

Ga ze echt niet allemaal opvreten :shock:



Misschien naar de voedselbank brengen, hebben die mensen ook iets leuks/lekkers deze maand?

Dat doen wij ook altijd met dingen uit het kerstpakket waar wij niets mee doen, zijn ze altijd heel erg blij mee!