follikelmeting ervaringen

Hallo, afgelopen 2 cyclussen heb ik dmv clomid 50 geen eisprong gekregen. Er was dus steeds geen enkel eitje te zien wat groter was gegroeid dan de rest. Vrijdag heb ik weer een meting, nu na clomid 100 mg. Ik zit dan op dag 10.

Ik ben op zoek naar meiden die dit ook al eens hebben gehad, ben namelijk benieuwd hoe groot een eitje op dag 10 zou kunnen zijn en hoeveel tijd daarna ongeveer een eisprong plaats zou kunnen vinden na deze dosis. Ik ben namelijk bang dat het dadelijk weer niks is…

Wie weet nog hoe het bij jou was?

Bedankt!

sorry, gebruik geen clomid maar heb deze maand een cyclusanalyse en ben op dag 11 voor het eerst geweest toen was mijn eitje 1,6 cm. Gisteren op dag 13 1,9cm. Maar is platgedrukt door blaasjes in mijn eierstok die er niet horen. Morgen moet/mag ik weer.

Volgens mij groeien ze zo’n 0,3 cm. per dag… en opeens kan het snel gaan en andes passen ze de dosis aan!

Suc6.

Gr.

ineke

Hoi Wieni,

Ik heb 4 cyclussen met Clomid geprobeerd, echter alle 4 zonder resultaat. Ben vervolgens overgestapt op Puregon en had afgelopen vrijdag (op dag 14) een eitje van 19mm en een van 17mm.

Er zijn dus meer mogelijkheden mocht de clomid bij jou ook niet aanslaan.

Hoe was jou echo vrijdag? Iets te zien?

Groetjes Janneke.

mijn eitjes waren op dag 13

16 en 13 mm

de dag er na niet gegroeid dat had liever wel gemoeten zei de gyn.

Op dag 10 was er trouwens helemaal geen eitje te zien.

En op dag 13 dus 2 tegelijk en mooi op grootte.

Hoi meiden,

Als het goed is is mijn ei nu gesprongen…vrijdag op dag 15 was het ei gegroeid tot 1,9 bij 2,2cm. En stond dus op knappen. Werd ook niet meer platgedrukt door de cysten, ookal zitten/zaten die er nog wel!

Volgende week bloedprikken om te kijken of ei echt gesprongen is.

Dan op dag 7 van EVENTUELE nieuwe ronde kijken of cysten weg zijn. Dan volgt of kijkoperatie of baarmoederfoto…spannend. Maar eerst deze ronde afwachten!

Gr.

Ineke

Mijn ene eitje die 18 was in gesneuveld helaas en wordt nu afgestoten door lichaam helaas.

Het andere eitje wat 13 mm was is nu 18 , helaas nog te klein voor te springen