follikel mogelijk in eileider

ik ben afgelopen vrijdag bij de ha geweest omdat ik na het stoppen met de pil nog niet ongi geworden ben, ben in maart gestopt, nog ontrekkingsbloeding gehad daarna niets meer

ik ben niet zwanger want ik heb testen gedaan.



nu kan het wat langer duren eer dat mijn cyclus op gang komt maar gelukkig heb ik een ha die wel vind dat mij lichaam zelf op gang moet komen maar ook weet dat ik geen maanden af wil wachten, nu moet ik volgende maand terug als ik nog niet ongi geworden ben en krijg dan orgamatril, zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?

ik heb wel soms last van heftige pijn links onder in de buik, ha denkt dat er een folikel vast is blijven zitten in de eileider, wie heeft dit ook gehad

?



ik hoop maar dat de ongi nu vanzelf komt en anders dat de med effect heeft en dat het daarna wel goed gaat!

Ik heb ook orgametril gekregen van mijn ha nadat bij mij ook de :evil: weg bleef. Dat werkte wel, alleen bleef het daarna ook weg. Bij mij is daarna pcos vastgesteld. Geen ervaring met een vastzittende follikel, dus daar kan ik je niet mee helpen. Maar ik hoop voor je dat het snel weer op gang komt! En dat je weer een normale cyclus krijgt :pray: .

hoi



dank je voor je reactie! wat is pcos? en hoe heb je dat ondekt., omdat orgamatril wel hielp maar dat je daarna weer niet :twisted: werd? en nu kun je wel zwanger worden? ik hoop echt dat het op gang komt en op gang blijft, vind het allemaal wel eng hoor moet ik zeggen dat komt ook doordat mijn zus na het stoppen (met een zware pil) wel gelijk in haar cyclus kwam! maar goed nog 3 weken afwachten of het vanzelf komt!!

Hai! Ik wil je er niet mee bangmaken hoor! PCOS is dat je eierstokken vol met eiblaasjes zitten waardoor er geen eisprong optreed, en dus ook geen :evil: . Ik kwam erachter omdat ik na orgametril wel ongesteld werd, maar daarna helemaal niet meer. En toen heeft de ha mij doorverwezen naar de gyn en via een echo kwamen we erachter. Ik ben nu met medicijnen bezig om een eisprong op te wekken en hopelijk lukt dat en kan ik op die manier zwanger worden.



Mijn huisarts zei toen wel dat het normaal is dat je ongi langer weg kan blijven vlak na het stoppen met de pil. Dus het is goed mogelijk dat je lichaam nog in het ritme moet komen. Ik was al een tijdje gestopt met de pil en heb daarna wel een paar keer een menstruatie gehad en pas later bleef het weg. Dus ik hoop voor je dat je lichaam gewoon even tijd nodig heeft. En met orgametril weer wakker geschud wordt :wink: