Lees de titel nog een keer, dit vind ik erg schokkend, en kreeg het onder ogen.
Als je de titel schokkend vind, (daarom trigger er achter) lees het verhaal dan niet…
Het gaat namelijk om een dode foetus. :kaars:
Foetus in cadeaupapier onder kerstboom
TEXAS - Een koppel heeft een foetus ingepakt en als cadeautje onder de kerstboom gelegd, nadat de vrouw (31) een miskraam had gekregen.
Ruby Lee Medina en haar man Javier Gonzalez (37) uit Texas deden dit volgens de lokale politie nadat hun eerste plan om de foetus door het toilet te spoelen faalde. Na een anonieme tip trof de lokale politie de foetus aan in de caravan waarin het koppel woont, melden Amerikaanse media.
Politiechef Juan Gonzalez denkt dat Medina pillen slikte om een abortus op te wekken, waarna ze de ambulance belde en de dokters vertelde dat ze niet wist waar de foetus was. In werkelijkheid hadden zij en haar man de foetus verborgen door het schoon te maken, in te pakken en onder de kerstboom te leggen, meldt de politiechef.
Ruby Lee Medina en Javier Gonzalez worden beschuldigd van het mishandelen van een lijk en het verduisteren van bewijsmateriaal. Waarom het koppel tot de bizarre daad kwam, is nog niet bekend.
Zulke dingen gebeuren nou eenmaal helaas… En dan ben ik echt blij dat ze miskraam kreeg want als ze zo ziek zijn, hadden ze hun kind niet eens kunnen opvoeden… Foetus inpakken en onder de kerstboom leggen… Wat een zieke actie :evil: :thumbdown:
@Mariiyelle wrote:
Zulke dingen gebeuren nou eenmaal helaas… En dan ben ik echt blij dat ze miskraam kreeg want als ze zo ziek zijn, hadden ze hun kind niet eens kunnen opvoeden… Foetus inpakken en onder de kerstboom leggen… Wat een zieke actie :evil: :thumbdown:
maar ik begrijp dat ze die miskraam zelf hadden opgewekt? Nog zieker lijkt me…
Te gek voor woorden sorry!!! :wall:
Je moet er toch niet aan denken om die pillen te slikken en zelf je miskraam op te wekken :? :shock:
Krijg er rillingen van :kaars:
:vlinder:
arm kindje :kaars:
Zulke mensen zijn toch geen kinderen waard. Van mij mogen ze zulke mensen direct sterriliseren. :evil: