Foamclay

Voor de creatievelingen onder ons… Wie is er mee bekend?

Is het echt zo makkelijk in gebruik? Kunnen kleuters ermee uit de voeten?

Ziet er op youtube in ieder geval wel erg leuk uit. Leek me wel leuk om te bestellen voor onze jongens zodat ze iets moois kunnen maken als cadeau voor mijn ouders die in december 40 jaar zijn getrouwd :inlove:



En decopatch? Is dat iets?

ik kende het nog niet maar ziet er wel erg makkelijk en handig uit!

Zie wel dat je lang nergens mee bezig bent steeds kleine bolletjes draaien en er tegen aan drukken, Ik denk dat mijn kinderen het na 5 minuten al wel zat zijn. En ik vraag me af hoelang de klei goed blijft in het bakje

Beetje late reactie dus geen idee of je er nog wat aan hebt. Maar ik ken het spul.



Het is heel erg leuk, maar mijn ervaring is wel dat ht na een tijdje gewoon breekt doordat het oud wordt. In het bakje blijft het wel lang goed overigens :wink: Je kan er wel echt hele leuke dingen mee maken, ik herriner mij trouwens wel dat het enorm stinkt (is alweer een aantal jaar terug)



Decopatch vind ik zelf dan veel leuker. Is leuk te doen met kinderen, kunnen ze goed hun creativiteit in kwijt. Een beld (karton) uitzoeken en dan het papier wat ze willen gebruiken, kleuren patronen uitzoeken is met kinderen al heel leuk. Iets met decopatch is leuker voor je ouders om neer te zetten denk ik persoonlijk.

Ik ben er dus ook naar aan het kijken, vind het superleuk spul. Heb het in gebruik gezien en niet geroken :wink:



Maar wat si decopatch dan? Google levert ook mooie plaatjes op, maar hoe werkt het?