AMSTERDAM - Op verscheidene plekken in het land zijn flitspalen ingepakt als sinterklaascadeau. Over de flitsers zijn kartonnen dozen geplaatst die eruit zien als presentje. De ingepakte palen zijn gezien in onder meer Eindhoven, Hilversum, Groningen en Amsterdam.
Lokale politiekorpsen weten van niets. Ook een woordvoerder van het Korps landelijke politiediensten kan er niets over zeggen. ‘‘Je moet Pakjespiet bellen’’’, aldus de zegsman.
Het is onbekend hoeveel palen er zijn ingepakt, maar het gaat om zeker enkele tientallen, aldus een woordvoerder van het Bureau Verkeershandhaving Openbaar Ministerie (BVOM).
Wie er achter de ludieke actie zit, is niet bekend. Of het BVOM actie onderneemt als de daders zichzelf bekendmaken, kon de woordvoerder nog niet zeggen.
Ik vind zoiets dus erg grappig, en vind het dan ook onzin dat er over daders en zichzelf melden wordt bericht…
ik vind het ook heel ludiek…
maar wellicht dat het wel strafbaar is
Grappig is het wel, maar idd ook strafbaar. Dus ja dan zijn het wel daders.
Maar vind het best grappig eigelijk.
:lol: :lol: :lol: :thumbup: wel leuke actie! :lol:
Alleen wel vreemd dat ze in elke steden iets hebben verpakt… Niet alleen in een stad! Dus denk dat het grap zelf is geweest van de agenten… Denk maar niet dat Piet of sint door het hele land gaan afreizen en zoiets verpakken :o Zelfs in Utrecht is het verpakt… Dat staat er alleen niet bij! maar op rtvu.nl weer wel!
Reken is uit… Van Eindhoven naar Amsterdam is het dik 2 uurtjes rijden…
:lol: :lol: :lol: :lol: ik vind hem super
@Mariiyelle wrote:
Alleen wel vreemd dat ze in elke steden iets hebben verpakt… Niet alleen in een stad! Dus denk dat het grap zelf is geweest van de agenten… Denk maar niet dat Piet of sint door het hele land gaan afreizen en zoiets verpakken :o Zelfs in Utrecht is het verpakt… Dat staat er alleen niet bij! maar op rtvu.nl weer wel!
Reken is uit… Van Eindhoven naar Amsterdam is het dik 2 uurtjes rijden…
zijn genoeg mensen zo gek denk ik wel hoor, of een stel vrienden samen afgesproken door het land heen
'T was vanochtend vroeg ook op 3 fM. Maar moet je per se straffen als iets "strafbaar"is, of gebruik je ook wel humor?
denk dat de politie zelf hier ook wle om lachen kan toch :mrgreen:
@knuffeldraakje wrote:
zijn genoeg mensen zo gek denk ik wel hoor, of een stel vrienden samen afgesproken door het land heen[/quote]
Vrijdagmiddag werd bekendgemaakt dat een fabrikant van energiedranken achter de actie zit. Het bedrijf heeft zeventig medewerkers ingeschakeld om 250 flitspalen in te pakken, maakte een woordvoerder van het bedrijf vrijdagmiddag bekend.
Dusss :mrgreen:
Manlief zegt dat Giel Beelen erachter zit :mrgreen:
:lol: :lol: Top actie :thumbup: :lol: :lol:
Al stond ik wel ff raar te kijken toen ik bij het stoplicht stond vanmorgen :lol:
@Mariiyelle wrote:
@knuffeldraakje wrote:
zijn genoeg mensen zo gek denk ik wel hoor, of een stel vrienden samen afgesproken door het land heen
Vrijdagmiddag werd bekendgemaakt dat een fabrikant van energiedranken achter de actie zit. Het bedrijf heeft zeventig medewerkers ingeschakeld om 250 flitspalen in te pakken, maakte een woordvoerder van het bedrijf vrijdagmiddag bekend.
Dusss :mrgreen:
hahaha!!! denk niet dat ze alle 70 medewekers zullen gaan aanpakken :lol: