Wie had dat ook eventueel voordat je moest bevallen ?
Gister zeker weten mijn slijmpropje verloren.
Al 1 cm ontsluiting sinds maandag.
En vandaag kreeg ik flink kramp, moest naar de wc, maar het lekte zo wat door … (nooit eerder zo gehad, ook niet toen ik zwanger van Jelle was) en ja, diarree, echt zo een vieze plons diarree.
Blijf ondertussen kramp houden, zowel in onderbuik, bovenbuik en rug … ook hele tijd rugpijn, maar soms zijn ze heftiger.
Dus ben eigenlijk benieuwd of iemand hem herkent, moet gelukkig straks toch naar de VK.
:think: Eh succes voor vandaag? :mrgreen:
(enne komt me wel bekent voor :oops: )
ja bij de bevalling van chayenne liep ik letterlijk leeg zowel van boven als vanonderen.
succes!
Bij allebei de bevallingen was ik helemaal leeggelopen van te voren. Ik had toen wel al weeen trouwens.
Ik hoop voor je dat het doorzet en je vanavond kan gaan genieten van je kindje. :inlove:
Gelukkig een paar reacties
Heb nog steeds last van mijn rug, maar verder gaat het nu wel weer, kramp wisselt door mijn hele buik, zij en rug, dat is niet hele tijd aanwezig …
En die diarree, rond 4 uur vannacht begon het, nu is het alweer half 11 en nog steeds is hij niet helemaal weg … heb nog niks gegeten of gedronken. Gaat lekker :mrgreen:
(PS. ik weet dat sommige kunnen zeggen / denken, laat die kleine nog even zitten, dat is eigenlijk ook het beste, maar ik ben het nu toch wel even zat :oops: al die weeen, krampen, diarree, slijmproppie, rugpijn etc is best wel vervelend … :oops: )
Mijn bevalling van Michaël is ook zo begonnen.
Ben bevallen op 37.1 weken.
Op voorhand (zo’n twee-drie weken voordien) al 1 cm opening.
De dag van de bevalling (hij is 's avonds om 21.45 ugeboren) heel erg diarree.
Ik ben pas rond 18 u hele lichte weeën beginnen krijgen en toen stopte de diarree. Heel bizar !
Veel succes !!!
liefs
Gerda
Wat kun je hier een pijnlijke kont van krijgen :roll: :oops: :lol:
hoi femke
had ergens anders ookal gelezen dat je sinds vd week al 1 cm ontsluiting heb.
bij maaike had ik met 38 weken weeen, bleken flinke oefenenweeen, waar ik 2 cm ontsluiting op ha gekregen.
heb uiteindelijk tot week 41 doorgelopen voordat het echt begon. eerst vruchtwater gebroken en toen heftige weeen… en toen ik die had heb ik flinke diarree gehad… heb me werkelijk helemaal leeg gepoept :oops: en gespuugt…
dus wie weet… hoop voor jou meid dat dit het echte werk is… sterkte
Ik was de nacht van te voren ook flink ziek (dacht ik)
overgeven en diarree…
(wist toen nog niet dat het een voorbode kon zijn van bevalling)
Sukses hoor !
Vlak voor de bevalling begon bij mij, maakte mijn lichaam zich wel leeg. ( goh, wat zeg ikdat toch weer mooi ) Maar niet zoals jij…bij mij was het normaal. Later ookvan boven…
Toen bij Rhodé de vliezen braken 's nachts kreeg ik meteen diaree. Binnen het kwartier had ik daarbij ook weeen en 7 uur later is ze geboren.
Op dit moment heb ik ook erge diaree, en ik twijfel soms of ik nou krampen in m’n darmen heb of dat het nou weeen zijn :? . Bij twijfel toch maar op krampen houden Maar ik hoop wel dat dit het beginnetje is.
ik werd om 1 uur snachts wakker dus uit bed gegaan pc aan gezet en hup gelijk een heftige pijnlijke wee. 5 minuten later zat ik op de wc.
ik dacht dit zijn toch niet al persweeen? :shock: hellup hihi. maar mn lichaam moest denk ik leeg had flinke diaree. :? 2 uur later was ons meisje geboren.
hier dus diaree voorafgaand aan bevalling. (ook tijdens bevalling :oops: maar goed dat kon me niks schelen )
:-* inge
Hier nog niks gebeurd, heb gelukkig kunnen slapen.
Bij de Vk geweest, ze zegt dat het inderaad tekenen kunnen zijn dat het niet lang meer duurt.
Ben heel benieuwd, weet dat je maag kan rommelen, dat het allemaal even niet lekker voelt, maar van 4 uur tot laat aanhouden vond ik maar vreemd en zo waterig nog nooit gehad :mrgreen:
Nou je maakt het wel spannend.
Alle drie de keren begon bij mij de bevalling met diarree.
Maar misschien heb je nu ook wel iets verkeerds gegeten? kan me wel indenken dat je er doodmoe van wordt.
Sterkte met je laatste loodjes!
Dacht ik ook aan, maar dan zou ik gewoon diarree hebben, geen waterig, wat ik dus nooit gehad hebt.
Maar heb gister niet veel gegeten, en hetzelfde als mijn man en ouders, dus daar ligt het niet aan.
Maandag in ziekenhuis kreeg ik ook geen hap door mijn keel.
Het is gewoon maar afwachten hoe en wat verder.
Heb nog regelmatig krampjes en erg rugpijn, maar ik hou nu wel weer dingen binnen …