Flikken Gent

Ondanks dat ik Flikken Maastricht leuker vindt, kijk ik deze serie toch ook… Wie kijken er ook allemaal?

En welke serie vind je leuker?

1. Flikken Gent
  2. Flikken Maastricht

Ik volg Flikken Gent al op televisie van ongeveer het vierde of vijfde seizoen. In de zomervakantie werden de seizoenen één tot en met drie herhaald waardoor ik er helemaal aan verslaafd raakte, ik keek zo vaak ik kon. Daarna ben ik het verder gaan volgen. Ik heb de reeksen één tot en met zeven op dvd, de rest moet nog volgen. Het allerlaatste seizoen heb ik nog niet gezien, toen was ik door andere bezigheden afgehaakt. Op dit moment ben ik eigenlijk ook de dvdboxen weer aan het herbekijken.

Van Flikken Maastricht heb ik een aflevering of twee gezien, en daarna ben ik afgehaald.

Hmm… welke zou ik dan toch leuker vinden… :mrgreen: 't origineel dus. :wink:

ik vindt flikken maastricht toch echt wel de leukste ik heb geprobeerd om gent te kijken maar nee ik heb er niets mee ga vanavond er nog maar eens weer voor zitten maar maastricht :thumbup: :thumbup: :thumbup: die vindt ik dus top

Vorige week geloof ik een heel klein stukje Flikken Gent gekeken.

Het kon een momentopname zijn, maar ik heb verder gezapt omdat ik me stoorde aan de belabberde camera-kwaliteiten.

ik heb Flikken Gent vanaf seizoen 1 gezien. geweldige serie. ergerde me in het begin ook wel aan de cameratechnieken, zo slingerend enzo, maar of het verbeterde, of ik raakte er aan gewend.

Raad het zeker aan om Flikken Gent ook te gaan kijken, zitten echt hele goede verhaallijnen in! Eerste 5 of 6 seizoenen zijn het opzich staande afleveringen, de laatste seizoenen zijn het per seizoen eigenlijk vervolgafleveringen, en dubbelafleveringen :slight_smile:

baalde er echt van toen Flikken Gent stopte, maar toen kwam Flikken Maastricht :slight_smile: niet te vergelijken eigenlijk :slight_smile:

flikken maastricht :thumbup: :thumbup:

toch mijn fav.

Ik vond de laatse series Gent minder leuk. Ik had echt niets met die actrice die Emma speelde. We hebben ze allemaal op DVD en zijn laatst weer begonnen met serie 1. Heerlijk die humor in dat eerste team. Dat eerste team was toch wel het leukste hoor met Tony, Britt, selatin, Vaneste, Pasmans, etc

Flikken Maastricht vind ik niet echt bergelijkbaar met Gent. Allebei toch heel anders, maar beide steengoed.

Ik geniet gewoon van allebei!

@Elka wrote:

Ik vond de laatse series Gent minder leuk. Ik had echt niets met die actrice die Emma speelde. We hebben ze allemaal op DVD en zijn laatst weer begonnen met serie 1. Heerlijk die humor in dat eerste team. Dat eerste team was toch wel het leukste hoor met Tony, Britt, selatin, Vaneste, Pasmans, etc

Flikken Maastricht vind ik niet echt bergelijkbaar met Gent. Allebei toch heel anders, maar beide steengoed.

Helemaal mee eens, al vind ik Emma ook wel ok.

De eerste series zijn toch het leukste.

En Flikken Maastricht is heel anders.

@Elka wrote:

Ik sluit mij aan bij Elka.

al heb ik Flikken Maastricht niet zo gevolgd. Meer nu en dan een aflevering.

Groeten

Isle

Ik volg het dus allebei, maar ik heb het afgelopen vrijdag niet gezien door omstandigheden… Kan iemand mij bijpraten? Hoe is het afgelopen met dat misbruikte meisje?

Ik vind flikken gent leuker, heb alle 10 de seizoenen in de kast liggen, en heb ze al 2 x gezien, er zit meer humor in, ik vind het duidelijker qua opzet, er zijn veel meer seizoenen die elk afzonderlijk weer enorm spannend zijn, de personages zijn diverser en ook de gastrollen veelzijdiger. :smiley:

@Amy82 wrote:

Eerste 5 of 6 seizoenen zijn het opzich staande afleveringen

Klopt maar wel met een rode draad die een heel seizoen duidelijk aanwezig bleef tot de ontknoping op het end in elk laatste aflevering van een seizoen!

Ik vind dit prettiger als dat een seizoen veel vraagtekens na laat, zoals bij Flikken Maastricht.

Verder niks negatiefs over flikken maastricht hoor, ook top! Maar vind het jammer dat er niet meer seizoenen gent zijn, daar hadden ze wat mij betreft nog wel 10 van mogen maken :smiley:

ja, of meer!!

1e team bij Flikken Gent was wel het leukste ja. maar raakte uiteindelijk aan iedereen wel gewend… :slight_smile: