Flexibele kinderopvang

Beste dames,

een vraagje ik werk voor defensie op schiphol ik heb hier onregelmatige tijden, ik werk vanaf 6uur, ik ben opzoek naar iemand die dit ook heeft en die in deze omgeving hiervoor kinderopvang hebben geregeld of misschien andere tips hebben!?

Alvast bedankt,

Gr. Dijo

als ik jou was zou ik op zoek gaan naar een gastouder die met die flexibele tijden mee kan gaan. Een kdv is toch vaak lastiger omdat het aan vaste tijden vast zit. Ik weet niet wat voor werk je man doet en of hij de kleine eventueel weg kan brengen :think: Dan is kdv nog een optie.

Ik werk niet bij defensie, maar wel als gastouder :wink: vandaar even mn reactie :mrgreen:

succes!

Groetjes Jiska

Ik heb je gepb’t! :slight_smile:

verschilt, ons dagverblijf werkt ook met fexibele tijden! als je aangeeft kan je je kindje van zes tot zeven daar laten!

overigns, zit die niet bij jou in de buurt :oops: dus gewoon eens rondbellen in je regio!

Als ik me niet vergis is er bij Schiphol in de buurt een kinderdagveblijf, gericht op mense die werken op Schiphol. Heb het even opgezocht voor je, compananny.nl

Gewoon even bellen zou ik zeggen :slight_smile:

@Ellen69 wrote:

Als ik me niet vergis is er bij Schiphol in de buurt een kinderdagveblijf, gericht op mense die werken op Schiphol. Heb het even opgezocht voor je, compananny.nl

Gewoon even bellen zou ik zeggen :slight_smile:

Hihi daar ging mijn pb ook over :wink:

dames bedankt voor de reactie, ik heb waarschijnlijk een tante die op wil passen dus hopelijk gaat het door… :slight_smile:

Heel erg bedankt voor de reacties :slight_smile: