flexibele gastouderopvang?

per 5 januari ga ik 3 dagen per week werken volgens een flexibel rooster. 3 weken van te voren krijg ik mijn dagen te horen.

Nu weet ik dat er kdv’s zijn die flexibele opvang aanbieden, maar hoe zit dat met gastouders??

Weet iemand dat?

onze gastouder doet het ook.

En die is zo flexibel dat als ik morgen ergens heen moet voor mijn werk, dat het altijd wel kan. Een heel enkele keer is het wat lastiger, maar ik kan van 7.00-19.00 uur daar terecht. En als het moet dan ook een keer in de nacht, maar dat komt alleen voor als er iets heel geks is en dat hebben we nooit gehad gelukkig. Maar het zou kunnen.

Ik werk zelf als gastouder via een gob.

Ik heb ook een kindje wat bij mij in de flexibele opvang zit.

Ze kan bij mij tussen 6.30 en 19.00 terecht.

Mogelijk komen er ook een paar nachten aan dat ze hier blijft.

No problem :smiley:

Veel gastouders bieden flexibele opvang.

Daar zal je het eerder vinden denk ik als een KdV

ik ook flexibel kwa tijden hoor

zelfs hele dagen meerdere dagen qweekenden , t maakt me werkelijk niks uit, heb zelfs al een keer wendy gehad een nacht dat ik de andere 2 ook had, lekker gezellie,

maar het kan dus wel :thumbup:

Ik ben zo flexibel als mogelijk. Ik heb 4 vaste kindjes per dag en ik mag er 6. Dus eigenlijk is er altijd wel een plekje vrij. Avonden, weekenden zijn in overleg en alleen bij noodgevallen ook altijd mogelijk.