flexibele gastouderopvang?

per 5 januari ga ik 3 dagen per week werken volgens een flexibel rooster. 3 weken van te voren krijg ik mijn dagen te horen.

Nu weet ik dat er kdv’s zijn die flexibele opvang aanbieden, maar hoe zit dat met gastouders??

Weet iemand dat?

onze gastouder doet het ook.

En die is zo flexibel dat als ik morgen ergens heen moet voor mijn werk, dat het altijd wel kan. Een heel enkele keer is het wat lastiger, maar ik kan van 7.00-19.00 uur daar terecht. En als het moet dan ook een keer in de nacht, maar dat komt alleen voor als er iets heel geks is en dat hebben we nooit gehad gelukkig. Maar het zou kunnen.

Ik werk zelf als gastouder via een gob.

Ik heb ook een kindje wat bij mij in de flexibele opvang zit.

Ze kan bij mij tussen 6.30 en 19.00 terecht.

Mogelijk komen er ook een paar nachten aan dat ze hier blijft.

No problem :smiley:

Veel gastouders bieden flexibele opvang.

Daar zal je het eerder vinden denk ik als een KdV

ik ook flexibel kwa tijden hoor

zelfs hele dagen meerdere dagen qweekenden , t maakt me werkelijk niks uit, heb zelfs al een keer wendy gehad een nacht dat ik de andere 2 ook had, lekker gezellie,

maar het kan dus wel :thumbup:

Ik ben zo flexibel als mogelijk. Ik heb 4 vaste kindjes per dag en ik mag er 6. Dus eigenlijk is er altijd wel een plekje vrij. Avonden, weekenden zijn in overleg en alleen bij noodgevallen ook altijd mogelijk.

Waar je wel rekening mee moet houden, en zeker bij de ‘professionele’ go’s (die dus echt meerdere kindjes opvangen, en niet 1 of 2 kindjes erbij hebben) is dat zij voor jouw kindje gedurende de hele week, elke dag een plekje vrij houdt maar dat jouw kindje er dus ‘maar’ drie dagen daadwerkelijk is. Dus dat betekend dat, als ze max 4 kindjes mag opvangen, ze dus nog maar 3 kindjes vast kan inplannen per dag omdat jouw kindje wellicht ook komt. Het zou dus kunnen dat sommige GO’s wellicht daardoor de prijs wat hoger inschalen. (heb dat zelf nog nooit gedaan, maar ik neem dan dus ook geen flexkindjes meer aan)

hier in de buurt weinig tot geen flexibele gastouders… wel flexibele kdv. groepen

Wij hebben ook een flexible oppas maar wel op vaste dagen maar geen vaste tijden.

De ene keer komt hij om half 9 en de andere keer pas om 14 uur verschilt ook heel erg met mijn rooster. :thumbup: