hoi
Fransje is nu 4,5 maanden oud en sinds 2 dagen ziet ie de fles als vijand.
Voorheen deed ie zijn mond open en dan dronk ie zonder porblemen heerlijk rustiog zijn fles leeg.
Maar nu vecht ie tegen zijn fles als we de speen in zijn mond doen dan gaat ie kokhalsen en hij wurmt zich steeds van me schoot en en slaat de fles steeds uit me handen.
Honger heeft ie echt wel en uiteindelijk na lang vechten drinkt ie hem helemaal leeg maar vindt het toch erg vervelend dat ie zo tegen werkt momenteel.
Zou het komen dat hij msichien op de fles is uitgekeken ?
Snap ook helemaal niet waarom er is niks verandert herkennen jullie dit mischien ?
En mischien tips ?
Krijgt Fransje toevallig al tandjes??
hoi peetje
ja fransje heeft inderdaad een grote bult onderin vermoed dat er 2 tegelijk gaan uitkomen.
heeft trouwens net de fles redelijk gedronken :dance:
maar vertel peetje
@ilsederooy wrote:
hoi peetje
ja fransje heeft inderdaad een grote bult onderin vermoed dat er 2 tegelijk gaan uitkomen.
heeft trouwens net de fles redelijk gedronken :dance:
maar vertel peetje
Dan doet de speen zeer in z’n mondje…heeft Rick ook last van gehad. Uiteindelijk hebben we het gewoon gered met de fles zonder truukjes, maar je kunt proberen de voeding zo lauw (koud) mogelijk te geven, daar schijnen ze minder last van te hebben. Of pap ervan maken en dan van de lepel. Maar zodra de tandjes door zijn gaat het weer beter!
hoi
bedankt petra voor je tips.
Van de lepel eten vindt ie monteel nog niks fruit gaat ook nog wat moeizaam die lepel vindt ie wel zo raar haha.
Hij krijgt al nutrix door zijn fles maar vanochtend dronk hij hem zonder mopperen leeg.
We geven hem trouwens ook druppels van vsm voor zijn tandjes
Zou het misschien ook helpen als de speen van de fles vooraf even in de koelkast gelegd wordt? Dan is die lekker koud, dat werkt een beetje verdovend. Geen idee of het werkt hoor… :think:
Ik weet ook niet zeker of het door z’n tandjes komt hoor, maar 't zou zomaar kunnen.