Flesvoeding, krampen en osteopaat

Dag iedereen.
Onze baby is nu 13 weken en heeft toch al enkele weken last van haar voeding. Ze drinkt nan complete comfort. Haar stoelgang is steeds donkergroen (volgens de vroedvrouw is dit normaal bij deze poedermelk) maar ze heeft pas om de 3 tot 4 dagen een stoelgangluier. Haar windjes stinken ook enorm.
Waar ze vroeger zonder problemen haar flesjes leegdronk, is dit nu niet meer het geval. Ze komt wel goed bij maar meer en meer huilt ze tijdens en na de voeding.
We zijn al bij de kinderarts geweest en moesten een huilkaart bijhouden, toen zeurde ze enkel nog na de voeding.
Ondertussen ben ik begin deze week naar de osteopaat geweest en die zei dat haar darmen en middenrif volledig vast zitten. Ze weende - lees: krijste - ook tijdens de behandeling. De osteopaat zei dat haar darmen het grote probleem zijn en ze haar melk niet verteert. Hij raadde aan om over te schakelen naar nutrilon pepti lactosevrij. Dit wou mijn dochter absoluut niet drinken, ik zag haar nog nooit zo krijsen en wild worden. Ze heeft van 14u tot 10u ‘s ochtends de volgende dag slechts 120cc gedronken. Ik ben dan maar weer overgeschakeld naar de oude melk.
Ik vind ook dat ze sedert de osteopaat nog onrustiger is en veel meer en harder weent dan voorheen. Vroeger zeurde ze wel eens maar echt huilen deed ze niet.
Normaal moeten we binnen twee weken opnieuw naar de osteopaat.
Ik weet nu niet goed wat doen met die melk en de osteopaat. Herkent iemand mijn verhaal of hebben jullie tips?
Alvast bedankt.

Wat zielig voor haar! En ook ontzettend naar voor jou, trouwens. Gaat het inmiddels al wat beter? Ik heb zelf geen ervaring met bezoek aan osteopaat met een baby. Iemand ervaring?