flesvoeding aan maken met thee?

Mag je flesvoeding maken maar dan met lichte thee?

Uiteraard thee zonder theeine.



Max gaat nu eindelijk uit een flesje drinken maar flesvoeding moet hij niks van weten, BV uit een flesje drinkt hij wel zo op…

Dus ik dacht als ik nou van de thee die ik drink flesvoeding kan maken, dan zit er een smaakje aan wat het zelfde is als mijn BV misschien…

het enige wat ik weet is dat er wel eens rooibosthee wordt gebruikt om flesvoeding aan te maken, dat werkt tegen krampjes.

@kaya wrote:

het enige wat ik weet is dat er wel eens rooibosthee wordt gebruikt om flesvoeding aan te maken, dat werkt tegen krampjes.




Ja klopt, had dat nog nooit eerder gezien. Ging op kraamvisite bij een kindje van 1 week oud en die kreeg dit ook :?

ik kreeg het ook als advies maar het stond me op de een of andere manier wat tegen

Ik heb het hier ook gehoord. Of gewoon thee (ook zonder theïne/cafeïne) of met wat poedermelk erdoor. Keira lust het gewoon zo. Maar het is wat wij hier noemen slingerthee, dus 1 keer het zakje erdoor en klaar…

Oke, ik heb het ook wel is gehoord of gelezen maar zeker weten deed ik het niet meer.Dus vandaar dat ik het vroeg.



Maar het is net of M. het hoorde of doorkreeg want vanmidag was daar het wonder, hij dronk gewoon in 1 x de fles leeg :roll: :lol:

rooibosthee wordt inderdaad vaak gebruikt bij krampjes en kan geen kwaad. In de cinababy en infacol zitten ook natuurlijke kruiden die een beetje vergelijkbaar zijn als bv. rooibos. Ik heb het ook van de verloskundige gehoord dus kan geen kwaad.