wie heeft er ervaring met avent fleswarmer, ik geef voeding van 120 cc wie weet op welke stand 1,2 of 3 en hoeveel minuten het moet. ik kom er zelf niet uit. 3 is in ieder geval veel te warm!
is er echt niemand die dit weet?
Sorry, nooit een fleswarmer gebruikt.
Wel magnetron (en dan goed schudden) of combi van 1/3 heet water en 2/3 koud water, is ook de perfecte temperatuur. Eigenlijk zie ik niet zo de toegevoegde waarde van een fleswarmer…
Sorry, ik gebruik ook geen flesverwarmer. Wel de flessen van Avent, maar ik warm het water altijd op in de magnetron.
Wat betreft de temperatuur is het even uitproberen. De kraamverzorgster zei tegen ons dat we als de fles warm was even een druppel op onze pols moesten voelen. Voelt het koud dan is de fles te koud, voelt het warm/heet dan is de fles te warm en voel je geen kou/warmte is het precies goed. Hoop dat je hier wat aan hebt.
Groetjes Renate
Hallo, wij hebben de avent flessenwarmer. Stand 3 is idd erg warm, na 5 min was de fles (140ml) op temp. Soms liet ik hem per ongeluk er te lang instaan en dan was het weer 5 min. onder de koude kraan houden. Werd er niet goed van :roll: Sindsdien zet ik de voeding altijd zo’n 20 min. voor ze de fles krijgt gewoon op stand 1. Dan is het ook niet erg als hij er wat langer instaat want de temp. is altijd goed en nooit te warm. Kost wel wat meer stroom maar ja…
Groetjes,Wendy
Ook wij hebben de flessenwarmer van avent, ergens in een kast staan. Wat een onhandig ding zeg. Ik warm de flessen (het water) al heel lang op in de magnetron, gaat prima.