ik heb een vraagje…
ik heb advent flesje gekocht,maar moet daar nu speciaal ook een advent flessenwarmer bij of passen de flesjes in elke willekeurige flessenwarmer?
dat ik straks niet een flessenwarmer koop waar mijn flesjes niet in kunnen nml dat zou zonde zijn…
Er zijn ook flessenwarmers waar Aventflessen inkunnen. Geloof dat Prnt*l er 1 heeft… heb er zelf ook nog 1 liggen, zowel Avent als niet-Avent. Mag je overnemen als je wil. Pb me maar als je belangstelling hebt.
hai hai…
wat een snelle reactie zeg haha.
wat zou je voor de flessenwarmer willen hebben dan? incl verzendkosten
groetjes diaan
Incl verzenden… hmmm… €16,20? Dus een tientje ex. En dan heb ik het over de Avent warmer. Als extra zit er aan het snoer een schakelaar. Die hebben we er zelf aangemaakt. Warmer is nieuw gekocht in april 2007.
En ook onze magnetron sterilisator van Avent is te koop. Ook nieuw gekocht. En daar wil ik ook een tientje ex verzenden voor hebben.
Ik heb ook nog wel een aantal flessen zowel 120ml als 260 ml, met ring. En een set afsluitdopjes. Moet even precies zoeken hoeveel enzo, heb ik zo niet paraat.
Ja ja ik gooi gelijk alles voor je in de uitverkoop. :mrgreen:
laten wij eens even een deal gaan sluiten hahaha :mrgreen:
ik heb wel interesse in de avent flessenwarmer met 3 flesjes van 260 ml,die kleintjes heb ik nml al
maak er eens een mooi prijsje van en wij hebben een deal :mrgreen:
de sterrelisator heb ik al…
@merel33 wrote:
laten wij eens even een deal gaan sluiten hahaha :mrgreen:
:lol: :lol: :lol:
Ik duik de kast even in voor de 260 flesjes. Hieke is nu net wakker aan het worden. Ik pb je vanavond even.
okidoki :thumbup:
Ik heb ook nog handvaten voor bij de Avent flesjes. Belangstelling? Ik vind ze heel erg handig, zeker als kindjes wat ouder worden en zelf gaan drinken.
ja hoor prima :thumbup:
paars of oranje?
maakt me echt niks uit hahaha doe maar wat