Ik heb een vraag en hopelijk kunnen jullie mij helpen
Ik heb de flessen van Tomme Tippee gekocht en nu zoek ik nog een goede flessenwarmer.
Nu heb ik 2 mooie gezien van Philips maar ik weet dus niet of mijn Tommee Tippee flessen er in passen.
Wie kan mij vertellen of mijn Tommee Tippee flessen in een van deze flessenwarmers past???
helemaal niemand
Even naar de desbetreffende winkel gaan en je Tommee Tippie fles meenemen, kan je zo zelf ff passen. En voor het geval je het op internet gezien hebt, mss kan je Avent dan even mailen?
Volgens mij zijn de Tommee Tippie flessen ook vrij breed net als de Avent toch?
in de bovenste moeten ze passen, tenminste er staat in het boekje dat alle flessen erin passen.
neem aan dat de flessen van tommy tippie niet breder zijn dan de avent flessen?
bovenin de deksel zit een klepje die omhoog komt als de flessen hoger zijn dan de avent.
snap je het nog?
Weet je zeker dat je een flessewarmer nodig hebt?? De magnetron gaat een stuk sneller of mogen die flessen niet in de magnetron?
Ik heb toen ik zwanger was ook een flessewarmer gekocht, die is tot nu toe nog nooit gebruikt . Hij gaat wel in gebruik als 1 van de oma’s op gaat passen als ik ga werken, maar vaak zal dat ook niet zijn…
Muiz: Mijn streven is om borstvoeding te gaan geven en dat mag je niet opwarmen in de magnetron.
Ik heb inderdaad ook al in de winkel gevraagd of ik mijn Tommee flesje mocht passen, maar die verkoper zij dat ze dat liever niet hebben :evil:
Volgens mij is de Tommee fles wel wat breeder dan de Avent (dacht ik)
Nou wat stom! Het is toch een nieuw flesje? Hmmm… :think: Mss kan je de diameter achterhalen van je fles, en vervolgens uitzoeken wat de diameters van de flessenwarmers zijn?
ik wil best ff de diameter van het mandje waar de fles in komt te staan voor je opmeten