Wie heeft de flessenwarmer van Prenatal en kan me uitleggen hoe die werkt? Leuk, tweedehands gekocht, maar zonder instructie (en vriend is vergeten te vragen bij het ophalen…).
…
Je vult de flessenwarmer met water tot dat de fles erin drijft. Dan zet je hem op een stand naar keuze (hangt weer van de hoeveelheid voeding in de fles af) en als het lampje uit gaat, is 'ie klaar.
't Is even vogelen welke stand bij welke hoeveelheid voeding hoort. Dat staat ook niet in de gebruiksaanwijzing helaas.
Als je er niet uitkomt, hoor ik het wel.
Groetjes,
Heleen
…
Ik heb die ook van de prental met brede rand, maar vind de gebruiksaanwijzing erg onduidelijk, maar dat zal wel aan mij liggen??
…
Wij hebben die flessenwarmer ook, maar ik vind het helemaal nix. Erg onduidelijk allemaal. Het is echt een gevogel met de juiste hoeveelheid water en de juiste stand. Wij gebruiken nu maar gewoon de magnetron.
ik heb ook die flessenwarmer van de Pre. met gele ring. Werkt prima, maar idd heel weinig water nodig. Maar zit een maardingetje in die gele ring.
Ik kan eventueel voor je scannen (gebruiksaanwijzing)
Ik heb niet één met een gele ring… Gewoon alleen wit. Er zit wel een soort opstaand randje wat eventueel een maataanduiding zou kunnen zijn. Zou ik tot dát randje water moeten doen? Zo’n 2 cm? De standen kunnen we dan wel uitvogelen, er staat een plaatje van een fles bij stand 4 en 5.
Dit staat in onze gebruiksaanwijzing:
- plaats de fles in de verwarmer en vul de holle ruimte tussen fles en binnenhouder met water. (wij deden totdat hij gaat drijven)
- stel de juiste temp. in, het lampje gaat aan. (dat is gewoon even uitzoeken bij welke hoeveelheid, welke stand hoort. Dat staat er niet in namelijk…)
- na de opwarmtijd (water) gaat het kontrole lampje uit. Na circa 8 minuten is de voedingstemperatuur voor uw baby bereikt. Het lampje gaat uit.
- neem de fles uit het toestel en haal de stekker uit het stopcontact (anders blijft 'ie aan staan namelijk)
Hopelijk heb je nu genoeg info.
Groetjes,
Heleen
We gaan het volgende week uitproberen. Bedankt allemaal!! :-*