Heeft iemand dat ooit gedaan of gezien? Ik zag het op internet en het lijkt ons erg leuk, maar ik vroeg me af hoe het in het echt eruit ziet. Prijzen die ik heb gezien vielen mij reuze mee, rond de 2 a 3 euro per fles, beetje duur kaartje met alles erbij ben je dat ook kwijt gemiddeld per kaartje.
Als we het zelf gaan doen wordt het nog goedkoper maar of ik daar zin in heb…
Kwam wat reacties van 2009 tegen op internet en daar werd gezegd dat het wel tegenviel, goedkoop eruit zag etc. Dat vind ik dan weer jammer dus vandaar mijn vraag.
komt daar niet dan nog 6,50 verzendkosten bij per kaartje? :think: Want dan wordt het opeens wel heel wat duurder dan een gewoon kaartje natuurlijk (maakt mij niet uit, maar aangezien je zegt dat het verschil vrij klein is…)
sorry, verder geen ervaring.
nee tis 2 postzegels, tis een plastic flesje en past door de brievenbus. Nee anders werd het wel een erg duur kaartje :lol:
@Emma wrote:
nee tis 2 postzegels, tis een plastic flesje en past door de brievenbus. Nee anders werd het wel een erg duur kaartje :lol:
aha, ok. nu ik erover nadenk, denk ik ook dat de markt wel heel krap is voor mensen die 8/9 euro per kaartje willen betalen 8)
Kun je geen proefdruk aanvragen?
Ken het niet, dus ff opgezocht en vind het er heel leuk uit zien :thumbup:
Jawel, als we het doen ga ik dat ook eerst doen, maar vroeg me af of er veel mensen dit al eens meegemaakt en hoe het er uitzag.
Ja wij hebben hem een keer gekregen :thumbup: Gevuld met wit/blauwe muisjes en een opgerold papiertje erin. Erg leuk :thumbup: Het enige is (vind ik persoonlijk dan, maar ik bewaar kaartjes graag ) dat het lastig bewaren is. De kaarten plak ik altijd in en dat gaat lastig met zo’n flesje :lol: je zou dan alleen het briefje in moeten plakken, maar alleen het briefje is dan weer wat saai zeg maar.