Flessen Medela

Onze zoon is geboren met een open verhemelte. Hij krijgt afgekolfde borstvoeding met een Special Need Feeder (fles met een Habermanspeen) van Medela. Na een moeizame start met drinken drinkt ie nu echt super. Zo goed zelfs dat de fles een te kleine inhoud heeft. :roll: Medela heeft zelf geen grotere flessen dus ik moet een fles zien te vinden waar de speciale speen op past.

De fles past op mijn kolf e.d. van Medela dus volgens mij is alles van Medela universeel. Wie weet welke fles met een grotere inhoud dan 150 cc er ook op Medela past? :think:

Hier een plaatje van de fles met Habermannspeen.

Ik heb een Medela handkolf en hier past ook een kruidvat flesje op.

@nina wrote:

Ik heb een Medela handkolf en hier past ook een kruidvat flesje op.

dat deed ik ook wel, maar als het flesje voller was, knapte die er vaak ondervandaan… dus helemaal passen deed het niet bij mij.

Zelf had ik een flesje van bebe die bleef ook goed aan de kolf en de dop van dat flesje paste ook goed op het flesje van de mandela

Bedankt ik ga een flesje van bebe proberen :thumbup:

de difrax flesjes passen ook op de kolf van medela, dus lijkt me ook op die speen.

Ik heb medela in combinatie met Difrax geprobeerd ging prima. Heb alleen niet zon speciale speen gehad. Misschien even meenemen naar de winkel (prenatal) en daar vragen of je even mag passen?!

De schroefdop van de speen past ook op de flesjes van de kolf dus dan moet ie ook op de flessen van difrax passen.

Thanx dames :thumbup: