flessen drama

Mijn meisje heeft nu al een paar weken dat het echt drama is met de fles geven. De eerste en laatste fles geen probleem maar die 2 middagflessen is het echt gillen. Zodra ze de fles ziet is het huilen, echt dat ze helemaal overstuur is. Probeer toch de fles te geven en dan neemt ze 2 slokken en weer huilen. Krijg haar dan wel weer kalm en probeer ik het weer en jawel, weer huilen. Uiteindelijk geeft ze zich wel “over” en drinkt de fles leeg. Maar ben zo wel ruim een uur bezig.

Dit zou volgens mij niet helemaal de bedoeling moeten zijn…

Wat vervelend! Ik zou haar niet dwingen de fles leeg te drinken. Wil ze niet, dan niet (mits ze tevreden is en voldoende plasluiers heeft). Misschien moet je de tijd tussen de voedingen wat groter maken? Of misschien is ze te moe om te drinken? Welke speen gebruik je?

Het probleem is dat ze wel honger heeft…Ze krijgt nu nog maar 4 flessen op een dag dus nog minder tijd er tussen laten heeft niet zo heel veel zin.

Ik gebruik de optifles met een medium speen (gebruik ook jbpm).

Anders moet ik misschien maar gewoon morgen het cb bellen…

Ik lees wel eens berichtjes van moeders dat hun kind de jbpm niet lekker vinden…misschien eens proberen zonder? misschien gaat ze dan wel weer spugen, maar dan weet je wel of dat het probleem is.

Groetjes van Mij

Misschien krijgt ze krampjes van de jbpm??

Heel veel sterkte in elk geval! :-*

Klinkt erg bekend.

Britt huilt soms ook echt deboel bij elkaar als ze de fles krijgt. Ze hapt, drinkt en laat los. Als ze rustig is opnieuw proberen. Soms gaat het goed en soms niet. Ze doet dit niet bij alle flessen, maar soms. Daarom denk ik bijvoorbeeldniet dat het spruw is, want dan zou ze het bij elke fles doen.

Britt krijgt gekolfde borstvoeding.

Komen er geen tandjes aan? Rick begon wéken van te voren al moeilijk te doen met z’n flessen…de speen deed zeer in z’n mond. Soms had ie zo’n honger dat ie toch wel dronk, maar soms was het echt vechten…Want als ik dan besloot het maar voor gezien te houden, bleef hij toch huilen van de honger…wat je kunt proberen is de voeding wat te verdikken en dan van de lepel te geven?

Dat zou misschien ook nog wel eens kunnen… Ze heeft idd last van tandjes…