deal, jij hebt toch zat 8)
moet je hier wel vroeg zijn whaha
Evt heb ik verschillende flesjes die je nóg kan proberen. Staan in mijn shoppie!
Evt heb ik verschillende flesjes die je nóg kan proberen. Staan in mijn shoppie!
Hoi Annette
Hier kostte het ook een tijdje voordat ons ventje uit een flesje dronk.
De eerste keren was het ook brullen en moest hij er niks van hebben.
Ik legde hem dan eerst altijd even aan, zodat hij al wat melk binnen had.
Het flesje (met mm) had ik dan al klaar en na een paar minuutje haalde ik hem van mijn borst af en gaf ik hem het flesje.
Dat ging eigenlijk goed.
Ik moet wel zeggen dat ik pas later begonnen was met oefenen… ik weet het niet meer zeker… dacht bij een maand of 4… met 6 maanden ben ik weer gaan werken.
Weet niet of dat uit maakt.
Succes ermee… de aanhouder wint, zullen we maar zeggen
Groetjes, Marieke
Affie, op 1 na heb ik al die flesjes thuis staan, de tommie tee moest ze ook niet, dikke paniek, vandaag op aanraden van het cb de difrax maar eens geprobeerd (had ik niet gedaan, vond het een raar flesje haha), moest nog ff nieuwe spenen hebben ervoor
maar goed, geen paniekaanval in elk geval :dance:
maar ze blijft wel die speen uit haar mondje duwen, volgens mijn man heeft ze wel wat op, maar deels ook omdat hij wat melk uit de speen duwde om haar te laten weten wat het nu was…
zou het dan toch gaan lukken? kwestie van volhouden nu??
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor mn schattige nichtje :inlove:
Oh ik hoop dat het gaat lukken!! Succes ermee!
Hoe gaat het nu?
hier wilde Arielle geen spenen, behalve die van Tommee Tippee. Misschien dat proberen? Flesje incl speen kost 6 euro ofzo. Misschien waard om te proberen. Oh wacht dat had je al geprobeerd zie ik nu…
Hmm… Je hebt nog 3 maanden, misschien anders een paar weken later rusten en dan nog eens proberen?
we hebben het gisteren nog eens geprobeerd, maar de timing was slecht… dat werkte dus niet, ik prbeer het eind van de week wel weer, ze komt nu ook weer even 2x op een nacht, dus heb ik de melk wat meer nodig lijkt wel?
Tommy tippee had ik indd ook geprobeerd, die zou ik nog wel eens overnieuw kunnen testen op een “goed” moment, ik merk wel dat dat al een boel scheeld, ze moet rustig zijn, als ze ook maar neigt naar echt honger word ze heel paniekerig, het rottige is dat ze alleen totaaaaal geen ritme heeft, de ene keer zit er net anderhalf uur tussen en de andere keer 3…
vervelend dat ze het nog steeds niet wilt… Dat is een rotding van borstvoeding vind ik altijd… Dat je toch moet gaan werken en dat ze dan uiteindelijk toch uit de fles moeten drinken :twisted: …
Van dat ritme en rustig moeten zijn herken ik… Dan gaat het makkelijker…
Gewoon blijven oefenen…
Je hebt nog eventjes :thumbup: :thumbdown: …
grts patricia
:inlove:
vanavond heeft ze voor het eerst echt zelf gedronken :dance: zomaar 40cc, veel meer zat er niet in, ze liet nog een bodempje staan, maar ze dronk het maar mooi wel :inlove:
afijn, ik heb nu al meer Esmay drinkt uit een flesje als BV foto’s :lol:
ik hoop dat dit een goed begin was… dan kunnen we binnenkort een keertje met zijn 2tjes uit eten :inlove:
fijn dat ze wat dronk uit het flesje… Is wel lekker als je een keertje weg wilt inderdaad…
Hier dronk ze maar 70cc gisteren uit de fles bij papa maar daarna sliep ze wel 2,5uurtjes dus ze was er wel tevreden mee… Ach ze haalt het bij mij weer wel in hoop ik…
Volgende week weer werken, ben benieuwd hoe het dan gaat als ik 2 voedingen van huis ben…
grts patricia
Dat is indd wel spannend!
Ik zat al te denken dat als we uit eten gaan en oma legt haar gewoon op bed, hoeft ze wrs geen eens melk, maar ik wil toch het risico niet nemen…
werken duurt nog even… zou het liefst nog 6 weken verlengen :lol: dan hoef ik volgend jaar pas weer te gaan werken.