Fles

Mijn dochter drinkt al bijna een jaar uit de B-FREE fles.

Maar word er een beetje moe van om elke x heel die fles schoon te moeten maken, er zitten nogal wat onderdelen aan :wall:

Deze speen heeft een brede hals en is erg zacht.

De fles van difrax met brede hals is niet zacht genoeg.

Ik heb ook al eens een fles van de Etos gehad maar die trekt vacuum, Advent flesje hadden we ook maar vond mijn dochter ook niet fijn drinken.

Iemand van jullie misschien Tips ??

Fles moet dus een brede zachte hals hebben en geen Vaccuum trekken :slight_smile:

wij hebben de tommee tippee flessen, vind ze super! maar kan ze niet uit een tuitbeker drinken?

Ze krijgt in de ochtend nog een fles en in de avond ( opvolgmelk ) die ga je toch niet uit een tuitbeker geven, tenminste nog niet ?

En we hebben alleen een nuby rietjesbeker tuitbeker vind dochterlief niets.

@romata wrote:

Ze krijgt in de ochtend nog een fles en in de avond ( opvolgmelk ) die ga je toch niet uit een tuitbeker geven, tenminste nog niet ?

geen idee ... zover zijn wij nog niet :mrgreen:

Ik zou nog ff doorbijten met dat schoonmaken.

Nu nog een nieuwe fles aanschaffen zou ik persoonlijk

zonde vinden. Die laatste fles vervalt ook binnen nu en niet

al te lange tijd en tja 's-morgens kan ze toch haar

melk uit een (tuit)beker drinken?

Hier alleen voor het naar bed gaan nog een klein beetje

melk uit een fles. (voor zolang het nog duurt)

's-morgens een bord pap en tussen de middag bij het brood

krijgt ie gewoon een tuitbeker melk.

@Paschal75 wrote:

Ik zou nog ff doorbijten met dat schoonmaken.

Nu nog een nieuwe fles aanschaffen zou ik persoonlijk

zonde vinden. Die laatste fles vervalt ook binnen nu en niet

al te lange tijd en tja 's-morgens kan ze toch haar

melk uit een (tuit)beker drinken?

Hier alleen voor het naar bed gaan nog een klein beetje

melk uit een fles. (voor zolang het nog duurt)

's-morgens een bord pap en tussen de middag bij het brood

krijgt ie gewoon een tuitbeker melk.

De laatste fles blijf ik geven zolang ze die wil, als is dat tot 2 jaar :inlove:

Aangezien ze melk nog steeds erg lekker vind blijft ze dat vast nog wel een tijdje drinken.

Een tuitbeker vind mijn dochter helemaal niets, daar drinkt ze 2 slokjes uit en dan is het gedaan.

Ik vind dat ze melk gewoon uit een normale fles kan drinken.

Hier krijgt ze altijd tussen de middag naar het brood een stuk fruit en tussendoor diksap, melk wil ze er niet bij.

Maar dat schoonmaken is echt vreselijk iritant telkens alles uit elkaar halen, terwijl het misschien ook makkelijk kan :think:

Helemaal niemand ?

Nee, ik zou zeggen Nuby?

tja Ella krijgt borstvoeding en drinkt sinds gisteren wat water uit een gewone beker :inlove: en dat gaat heel goed!!!

hier komt er naast de borst dus geen fles in voor sap oid, op maandag als ze bij oma is krijgt ze wel gewoon een fles met borstvoeding hoor. ik ben helemaal niet van de flessen/tuitbekers. bij ons op het kdv beginnen we rond de acht maanden met drinken uit een beker, is beter voor de spraakontwikkeling, en beter voor de tandjes zeker bij sapflessen. we doen dan meestal de helft uit de beker en de andere helft uit de fles. een fles die op de b-free fles lijkt weet ik zo 1,2,3 niet dus daar kan ik je niet mee helpen.

Is een tuitbeker met zachte tuit geen optie. Je hebt goedkope met Winnie de Pooh erop bij de Kruidv.t. Gaat hier prima.

@llaan wrote:

Is een tuitbeker met zachte tuit geen optie. Je hebt goedkope met Winnie de Pooh erop bij de Kruidv.t. Gaat hier prima.

Tuitbeker harde tuit en zachte tuit hebben we hier, had ik gekocht voor de sapjes. Maar drinkt ze niet lekker uit, en verder drinkt ze hier gewoon uit een rietjesbeker.

En ik vind dat melk/opvolgmelk toch echt gewoon in een fles kan I.P.V een tuitbeken, kunnen ze toch niet lekker op je schoot rustig in 1 x leeg drinken ?

Maar ik zie wel eens flessen, die misschien wel kunnen heb er dan ook wel eens een paar gekocht maar de meeste trekken Vacuum :?

Hoezo eigenwijs :roll: :lol:

ik vrees dat er binnenkort een tijd komt dat ze niet meer bij je op schoot wilt zitten om haar melk te drinken :wink:

waarom haar niet laten wennen aan een tuitbeker of een gewone beker?

:think: Wat is jou reden om aan die fles te blijven hangen (gewoon ff uit nieuwsgierigheid hoor, niet om je aan te vallen :shifty: )

@Heidi wrote:

Hoezo eigenwijs :roll: :lol:

ik vrees dat er binnenkort een tijd komt dat ze niet meer bij je op schoot wilt zitten om haar melk te drinken :wink:

waarom haar niet laten wennen aan een tuitbeker of een gewone beker?

:think: Wat is jou reden om aan die fles te blijven hangen (gewoon ff uit nieuwsgierigheid hoor, niet om je aan te vallen :shifty: )

Nee die tijd zal indd heus wel een x gaan komen.

Maar ze houdt de fles nog steeds niet zelf vast, en vind het nog heerlijk om in de ochtend en avond bij mama of papa te drinken :inlove:

Gewone beker krijgt ze wel eens, met yoghurt of met water waar ze mee mag knoeien zo laat ik haar wennen aan een beker.

Maar zolang ze melk krijgt vind ik gewoon dat ze die uit een normale fles kan/mag drinken.

Denk misschien ook zo omdat hier een tuitbeker gewoon geen suc6 is.

En de reden dat ik aan de fles blijf hangen: Is omdat mijn dochter melk nog steeds lekker vind, en ik het ook nog heerlijk vind om die fles te geven :oops: