Fles weigering

Mijn dochtertje weigert sinda vorige week de fles. Af gelopen weekend ging dit weer iets beter maar sinds gisteren weer drama.



Nu heeft ze een te trage schildklier waar ze medicijnen voor krijgt maar ze weigert dus te drinken.



Heb de fles geprobeerd wil ze niet en een bordje pap gemaakt wil ze niet. En een boterham gegeven maar dat wil ze dus ook niet.



Heb de wijkverpleegkundige al gebeld en de kinderarts maar de wijkverpleegkundige die wist het niet wat ik hier mee aan moest?



Dus even afwachten wat de kinderarts zegt maar door de medicijnen die ze moet hebben moet zei perse s’morgen’s eten en dat weigert ze van een hele nacht dus geslapen te hebben.



Weten jullie iets of iemand die het ook heeft.



En ik ga straks ook nog even naar de apotheek of die iets anders weten met de medicijn gebruik.

Lust ze (volle) yoghurt of kwark? anders als ontbijt zoiets geven? Met een beetje roosvicee? Dan krijgt ze iig iets binnen na de medicijnen… Het is echt belangrijk om na schildkliermedicijnen wel te eten…

@NoortjeP wrote:

Lust ze (volle) yoghurt of kwark? anders als ontbijt zoiets geven? Met een beetje roosvicee? Dan krijgt ze iig iets binnen na de medicijnen… Het is echt belangrijk om na schildkliermedicijnen wel te eten…




Ze lust alleen magere yohurt half volle of volle wil ze niet.



Dat zou ik inderdaad ook nog kunnen proberen dankje wel!

@Zeemeermin wrote:

Of een beetje fruit?

:hug:




Alleen de warme hap gaat er goed in maar omdat nu s’morgens al te geven? Fruit vind ze wel lekker maar niet van harte eet nog maar een half potje rond deze tijd maar nu slaapt ze nog steeds zal ze zo toch echt wakker gaan maken.

Of een beetje fruit?

:hug: