Cleo heeft weer wat nieuws :evil:
ze weigert de fles, na ongveer 120 cc
liedjes zingen oid werkt niet dan gaat ze hard lachen en als ik de fles blijf opdringen word ze woest, ze drukt hard dr mondje dicht en houd ook dr adem in.
ze krijgt 4 flessen waarvan 1 papfles
en tussendoor een heel potje groente en een heel potje fruit.
dat gaat erin als zoete koek.
moet ik minder groente en fruit geven zodat ze meer gaat drinken?
oja al met al gaat er per dag in totaal ongeveer 600-700 cc in
ik zou je niet druk maken als er 600 a 700 cc ingaat …
Benthe begon de fles ook te weigeren op die leeftijd…
Ik moest blij zijn als er 300 cc ingaat …
Mij is verteld dat kindjes 400cc aan melk binnen moeten krijgen …
benthe drinkt nu 3 flessen van 200 cc en laat over de hele dag zeker 150cc staan …
het komt vast door het weer.
haar gewoon de melk geven die ze wil en af en toe mischien wat water aanbieden?
zolang ze vrolijk blijft en voldoende plast, zou ik me geen zorgen maken.
veel kindjes drinken volgens mij een stuk minder melk met warm weer.
ik denk ook dat ze er dan gewoon genoeg van heeft. Freja krijgt nu 3 flessen van 200 ml , waarvan ze soms nog laat staan. Als ze meer fruit en groente gaan eten, is het logisch dat de hoeveelheid melk minder wordt. Vandaag heeft ze 120 ml koude dixap op, vind ik ook wel belangrijk met dit warme weer.
ok bedankt voor de antwoorden, dan laat ik het idd zo,
ze lust alleen geen diksap dat is wel jammer voor het vocht, ze vind hem te zoet, zijn er ook diksappen die niet zo ontzettend zoet zijn? welke zijn dat?
Je kan ook proberen gewoon water te geven.
wil ze ook niet :shifty:
Lana weigerde vorig jaar elke vorm van vocht. Ze dronk haar flessen niet en niets wat op vocht leek :?
Ik ben toen met 4 maanden noodgedwongen begonnen met fruithapjes. Dus meer opties dan water en flesvoeding kan ik je helaas niet geven :mrgreen:
en de diksap heel erg verdunnen??
of de drinkfruit nog eens verdunnen met water?
ow dat ga ik morgen ff proberen probeer ik het eerst wel ff zelf.
want als ik het nu geef dan knijpt ze dr ogen heel nerveus dicht en steekt ze dr tong uit :lol: ziet er heel grappig uit maar is wel zielig
tis maar net dat je het water een smaakje geeft, maar het niet te zoet maakt… Ik ben met daan ook begonnen met verdund drinkfruit… Nu drinkt ie het wel zo… Diksap vind ik nog iets te zoet, begin ik nog niet aan…
Hoi
Die van mij drinkt graag roosvicee (net uit de koelkast, dus lekker koud). Misschien is dat een optie?
Groetjes Heidi