Ryan krijgt 5 x 150 cc met 5 schepjes wordt 170 cc
om 7.oo u
om 10.30 u
om 14.30u
om 17.30 u
om 21.30 u en tussendoor fruit
maar de laatste tijd wordt hij snachts wakker met een knorrent maagje
En de laatste fles krijgen we er bijna niet in , moeten de fles bewegen anders valt hij in slaap
wie heeft er tips of hoe is jullie schema
hij is 4 maand en weegt 6.5 kg
Wat mij wel een beetje verbaasd is dat hij al dagelijks fruit krijgt…
Maar los daarvan, wellicht kan je beginnen met de laatste fles “dikker maken” met rijstebloem (met vanille smaak, is hier de absolute favoriet).
2 schepjes rijstebloem bij de laatste fles en speciale papspeen gebruiken (3 standen speen). Misschien zijn 4e fles 180/6 maken en de laatste fles 120/4. dan krijgt hij wel dezelfde dagdosis maar is de verdeling iets anders :think:
wat betreft het fruit:
Op het cb begon de arts er zelf over dat het veranderd was en nu al wel verandwoord is…
Hij reageerd er goed op
Wat is dat toch … ieder zo zijn opvoeding , zo ieders ook zijn voeding
Ik vroeg een vraag over de fles niet een mening over de fruit die hij krijgt
sorry hoor maar iedereen reageerd hier zo gefrustreerd over, terwijl dit gewoon in overleg met cb is gegaaan!!!
Lieve Nijntje, ik zeg het met een knipoog, het verbaasd me… that’s it!
(de enige die hier nu gefrustreerd reageert ben je mijns inziens zelf :mrgreen: )
Ik zet meerdere suggesties in mijn bericht die je eventueel op weg zouden kunnen helpen met de vraag die je hier post… hopelijk kan je daar wat mee zo niet… ook goed :roll:
@Ellen69 wrote:
Lieve Nijntje, ik zeg het met een knipoog, het verbaasd me… that’s it!
(de enige die hier nu gefrustreerd reageert ben je mijns inziens zelf :mrgreen: )
Ik zet meerdere suggesties in mijn bericht die je eventueel op weg zouden kunnen helpen met de vraag die je hier post… hopelijk kan je daar wat mee zo niet… ook goed :roll:
daarom zeg ik ook sorry hoor, maar mensen reageren meestal al zo verbaast dat hij dat krijgt , het is in overleg gegaan.
Toch bedankt voor je antwoord… rijstebloem is wel een goede optie… :lol:
Ik zou zelf persoonlijk beginnen met de naturel rijstebloem… en niet de vanille… Zo leer je hem wellicht onnodig wennen aan een smaakje aan de pap(loop je ook het risico dat hij straks de gewone melk, zonder rijstebloem niet meer zo lekker vindt, omdat hij de vanille lekker vindt…) Zo af en toe kun je er dan wel eens de vanille doormengen, of half naturel half vanille…
maar dat is om het even hoor, ik zou inderdaad ook de laatste fles aanmaken met rijstebloem, dat heeft wat meer calorieen… en vult wat beter!!!
Ricardo zit nu op het volgende schema
6u fles 200cc + 6
9u/930u fruithapje
1030u fles 200cc + 6
1530u fles 200cc + 6
18u groenten (beetje om te oefenen
21u ongeveer 230cc + 6 en wat nutrix
Nu ik dit schrijf heb ik ook nog een vraagje,…hoeveel slapen jullie kindjes,…