Fles niet bij oma drinken

Dames,

mijn moeder past op Seline op de dagen dat ik werk.

nu komt het steeds vaker voor dat ze de fles niet wil. Ze krijst het dan uit.

De fles van 10/00 uur wil ze nu niet. Terwijl ze vanmorgen om 6.00 uur bij mij zonder problemen drinkt.

Ze is ook niet fit nu en dronk gisteren bij mij de flessen niet leeg. Maar ze weigerde ze niet.

Wat kan dat zijn?

Het zal toch niet zo zijn dat ze alleen maar van mij wil drinken?

Morgen gaat ze naar het kdv, kijken of het daar ook zo gaat…

Iemand dit ook meegemaakt?

Ingrid

Indy doet dat nog steeds die weigert bij iedereen de fles ze vertikt het gewoon en ook al heeft ze ontzettende honger, madam wil alleen bij mij drinken ze krijst net zolang totdat ik haar weer voeding kan geven.(ik geef dan wel bv hoor, maar we proberen om de dag met de fles maar nog steeds wil ze het niet) Dat wordt nog was moet vrijdag van 9 tot 17 uur een cursus volgen dus niet bij haar :wall:

Ik hoop voor jou dat het toch in combi is met niet fit zijn en dat ze heeel gauw weer uit een fles gaat drinken bij je moeder. :hug: :-*

Pfff joh dat is ook voor jou erg vermoeiend!

Nou ze heeft met heeel veel moeite 80 cc gedronken. Goed dat is iets iniedergeval.

Nu hopen dat het vanmiddag beter gaat en dat het inderdaad de combi van niet fit zijn en misschien wel een beetje eenkennigheid. Maar ja hier moet ze toch door…lijkt me…

Wat kunnen kinderen je af en toe confronteren met je eigen onzekerheden he?

:-* :-*

Hoe gaat het met je kleine moppie? :hug:

wat lief joh!

Nou het gaat best goed. Disndag had ze echt die dip bij mijn moeder.

Door dat ze zo aan het klungelen was kwam ze op een gegeven moment met de fles uit om acht uur in de avond. Omdat ik het zielig vond om haar dan om twaalf uur nog wakker te maken, hebben we besloten die avond de late voeding niet meer te doen. En mevrouw maakt me toch een super nacht!

Dus gisteren weer die late fles niet en weer zo’n goede nacht! en buiten de waterpokken om (waar ze best nog jeuk fvan heeft maar verder niet) gaat het super met haar!

Ze gaat lachend naar bed, komt er lachend uit en is heel druk met rollen en kletsen!

Wat wil je nog meer!

Ben blij dat het beter gaat!

Beetje laat met terug antwoorden was het topic ff kwijt.

Maar fijn dat je moppie weer vrolijk is :inlove: en die supernachten zijn wel fijn he :thumbup: sinds 2,5 week slaapt Indy eindelijk door maar wat een genot zeg.

En gelukkig heeft ze niet al teveel last van de waterpokken :hug: Indy heeft ze in December gehad en heb niet veel bij dr gemerkt gelukkig.

Nou geniet maar lekker van je meisje :inlove: ben blij dat het weer goed gaat.

:-*