Fles met thee

Hallo,



Ik heb Jayden een antilek-beker gegeven met een beetje rooibos-thee erin zonder suiker, dit mag toch wel of niet? :think: Weet het eigenlijk niet zo goed,maar rooibosthee zit geen caffeine in toch??

Rooibosthee is voor iedereen gezond, maar als u bepaalde klachten heeft, zou rooibosthee extra goed voor u kunnen zijn vanwege het ontbreken van ondermeer cafeïne. Zelfs voor baby’s is de thee gezond. Voor deze allerkleinste is er speciale baby-thee.





heb ik ff gegoogeld.

Jahoor, dat mag zeker!!



Ik geef Ymke altijd “kaboutertjes thee” Dat is kruidenthee speciaal voor baby’s en kinderen. Een soort van sterrenmix, alleen dan veel minder sterk!!! (kan je kopen bij de reform winkel, is van het merk piramide) Ymke is er gek op (zowel koud als warm)

kaboutertjes thee, klinkt erg leuk hihi

hoi,



Hier ook kabouterthee of smaak ’ marocco’ van `lipt&n’ die valt ook erg in de smaak, leng ik trouwens erg aan met koud water hoor!!!

Olivier smult is ook een echte theeleut!



Groetjes!

Ik geef Anoek altijd thee (gewoon, rooibos, morocco etc) met

wat melk of koud water erdoor. Ze vind het héérlijk :drool:

Djenno mag nu ook thee maar ik vraag me af in wat voor fles of beker jullie dat doen? Ik heb een anti-lekbeker met tuit waar hij nu uit mag leren drinken van CB maar daar staat op dat er geen warme dranken in mogen.

Lauwe thee mag wel in een tuitbeker hoor alleen vraag ik me af of hij nu al uit een tuit kan drinken :think: Ik gebruik gewoon een klein flesje. Als hij het niet lekker vind kan je er een schepje flesvoeding door doen. :wink:

Hihi ja, ik heb vandaag geprobeerd water te geven met de tuitfles maar hij snapt niet zo goed wat hij met die tuit moet doen. Ik ga het dus toch maar eerst proberen met een flesje met speen denk ik.

Wij vonden het ook al erg snel met zo’n tuit maar volgens CB kunnen we hem dat nu al gaan leren…

nou ja, we zullen het af en toe wel eens gaan proberen denk ik maar als hij het niet wil dan wachten we gewoon nog even een maandje of twee hiermee :wink: