Flash mob, meedoen

Het lijkt me zo gaaf om daar aan mee te werken…en dan net zoiets als Sound of Music in Antwerpen (zoek op youtube flash mob sound of music, hij is hier op kok laatst ook geplaatst).





Maar hoe kun je daaraan meedoen?? Iemand een idee? Ik heb op internet gezocht, maar kan niet echt veel vinden. Wel iets in Amsterdam, maar dat lijkt meer op dingen als met zijn allen gaan liggen, of juist stil blijven staan…ik zou echt willen dansen…

Of we moeten gewoon een KOK flash mob organiseren :mrgreen:

Ooit was er een flash mob forum… Van daaruit werden ze wel georganiseerd.



Zelf een organiseren is natuurlijk dé oplossing :mrgreen:

Ik vind die op piccadilly circus gaaf, maar ik zie mijzelf er niet aan mee doen :wink:



Deze bedoel ik dus:

ik ken het helemaal niet komt me onbekend in de oren voor :mrgreen:

Toevallig had ik her erover met schoonzus, vriendin en zusje dat ons het heel erg gaaf leek om zelf zoiets te organiseren! Want er gaat wel even wat oefenwerk aan vooraf :smiley:



Dus als er vanuit hier meerdere het ook erg leuk vinden kunnen we het misschien met zijn allen gaan doen :inlove:



Het is wel zo leuk om het echt met heeeeeeeeel veeeeeeeel mensen te gaan doen :smiley:

nou het eerste wat ik dacht was: dat wordt een jaartje oefenen voor je dat met zo’n groep zo goed kan!

(en een jaar op dieet voor ik in zo’n pak op straat ga staan :mrgreen: )

Ik doe mee hoor!! Maar gewoon in eigen kleren hoor, niet zoals die Single lady’s…die ik overigens lang niet zo leuk vind als andere flash mobs.



Ja, het is enorm om zoiets te organiseren, zeker als het een dans is die je met heel veel moet doen!!



Je zou het wel kunnen oefenen zonder bij elkaar te zijn, maar dan moet er een dans duidelijk op internet staan. En er moeten hele goede afspraken gemaakt worden over wie wanneer begint en op welke plek. En dan kan iedereen thuis flink oefenen.



Bij die dans tijdens Oprah Winfrey, daar hebben ze in groepjes geoefend, nooit met al die mensen tegelijk…dat is ook haast onmogelijk.

:mrgreen: Zou ook wel mee doen hoor!



Vuind het zoooooo gaaf!

flash mobs worden over het algemeen op inet georganiseerd. Er is een nieuwe flash mobs hyves, misschien is dat iets? en anders veel googelen, dan kom je vanzelf op de juiste fora terecht. Of idd lekker zelf het heft in hand nemen!



(vind die flash mob van kiki niet zo eigenlijk, dat is (mede door de kleding en door de opkomst) meer een straat-performance. Een flash mob moet m.i. veel meer uit het niet komen, door mensen gedaan worden die een minuut eerder niks meer leken dan gewone voorbijgangers, en die na de flash mob ook gewoon weer opgaan in de menigte)

Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik heb net die van de sound of music gekeken, op het antwerpse station en dat is inderdaad echt super gaaf, ongelooflijk!

Heb me ook wel eens afgevraagd hoe je aan de datum en locatie te weten komt, lijkt me zo lachen eens te doen!



Ik heb een van de eerste flashmobs in Amsterdam net gemist toendertijd, dat was waar mensen die uit de supermarkt kwamen lopen binnengehaald werden als celebrities. Was grappig, maar ik was er net weg, had er geen idee van haha. Jammer!

het was geen flash mob. Maar we zaten eens in polen in een bus. Vol gasten van een taize viering dus uit heel europa. Een groepje fransen begon frère jacques te zingen waarop wij er een canon van maakte met vader jacob. En nog geen 3 minuten later zong de hele bus in alle talen vader jacob :dance: het was zo spontaan en ongeorganiseerd en zo leuk. Ouderwetse flash mob :mrgreen:

Voor de hyvers onder ons is er een flashmob hyves! (oh, mag alleen natuurlijk de link hier niet plaatsen.) Nou ja, google it up of pb me maar.

@fiep klophout wrote:

. Er is een nieuwe flash mobs hyves, misschien is dat iets?






:angel:

@fiep klophout wrote:

@fiep klophout wrote:
. Er is een nieuwe flash mobs hyves, misschien is dat iets?






:angel:




oh… haha!! Sorry, heb griepje… ben niet helemaal helder…

Deze is ook gaaf



http://www.youtube.com/watch?v=0UE3CNu_rtY

hoi



ik was bij de “mislukte” flashmob in amsterdam van michael jackson.Was allemaal in diep geheim.Mn zus kwam er die avond ervoor toevallig achter,omdat ze op t internet aan het zoeken was of er die avond nog iets leuks te te doen.

Wij natuurlijk de volgende dag naar het vondelpark.Normalite is het dus zo geheim dat niet veel mensne het weten,maar…er waren wel honderden mensen.Echt veel.Er zijn dan organisators(niet uit NL!)die hadden alles op poten gezet en regelden alles.ER werden groepen gemaakt en elk groepje leerder zn eigen stukje.Toe nmoesten we op een bepaalde tijd op museumplein zijn en je moest met je groepje afspreken waar je zou straan.Maar er liepen al allemaal filmploegen van allerlei omroepn,t zag zwart vd mensen…erg uit de hand gelopen dus.



Maar de spanning,enthousiasme is echt tof!