Fitnessbal / Gymnastiekbal

Hallo KoK-ers,

Inmiddels ben ik zwanger van de derde en verminderd stabiel in het bekken. Bij de fysio bleek ik op een fitnessbal goed te kunnen zitten (en eindelijk even zonder pijn).

Natuurlijk zijn die dingen op internet te verkrijgen, maar ik dacht zo… er zullen vast meiden zijn die dat ding misschien ergens in huis hebben en zich af vragen wat ze er nog mee moeten.

Dus… Als je een fitnessbal heb, doorsnede het liefst 75 cm, geschikt voor 150 kg. (of meer… Maar tot 90 kilogram is te weinig voor ondergetekende, zeker met nog een stuk zwangerschap te gaan :oops: ), en je zit je af te vragen wat dat ding nog in je huis doet behalve stofvangen :mrgreen: .

Laat weten hoeveel je ervoor zou willen hebben en misschien komen we tot een deal :wink:

Hoor het graag!

Groetjes,

Shirley

ehm, ik heb wel zo’n bal liggen, maar wil die graag nog voor mijn eigen bevalling gebruiken :shifty: ding ligt nu ergens op zolder achter het schot, verwacht niet dat ik hem daarna nog ga gebruiken :wink: Maar goed, dan zou je nog even geduld moeten hebben :wink:

Lief dat je aan me denkt. Maar dat duurt nog wel even. Wacht het even verder af en anders bestel ik vlg week gewoon 1.

In ieder geval een hele goede bevalling straks op de bal!!

ooh… helasa, nog te vroeg, manlief heeft er hier eentje aangschaft ivm herstel met hernia. Maar hij is em nog nodig! anders had je hem kunnen overnemen! op mp staan er ook wel een aantal, teminste toen wel!

oooooooh had dat 2 dagen eerder gezegd ! die van mij lag ZO in de weg dat ik hem lek geprikt en weggegooid heb :silenced:

en hier heb je ook niks aan… ik heb hem net vorige week weg gegeven…

Heb hem zelf ook in de 3e zw.schap aangeschaft en heel veel gebruik van gemaakt.

Ze hadden ze toen bij de Lidl en de fysio had hem toevallig zelf gekocht om even te testen of het wat was en zij was er prima te spreken over, zeker voor thuisgebruik/ zitten met bekkenklachten en heb hem toen ook daar gekocht.

@Shirley79 wrote:

Hallo KoK-ers,

Inmiddels ben ik zwanger van de derde en verminderd stabiel in het bekken. Bij de fysio bleek ik op een fitnessbal goed te kunnen zitten (en eindelijk even zonder pijn).

Natuurlijk zijn die dingen op internet te verkrijgen, maar ik dacht zo… er zullen vast meiden zijn die dat ding misschien ergens in huis hebben en zich af vragen wat ze er nog mee moeten.

Dus… Als je een fitnessbal heb, doorsnede het liefst 75 cm, geschikt voor 150 kg. (of meer… Maar tot 90 kilogram is te weinig voor ondergetekende, zeker met nog een stuk zwangerschap te gaan :oops: ), en je zit je af te vragen wat dat ding nog in je huis doet behalve stofvangen :mrgreen: .

Laat weten hoeveel je ervoor zou willen hebben en misschien komen we tot een deal :wink:

Kijk even bij een intersportzaak. Daar hebben ze ook van die ballen. En ze zijn niet duur. Beneden de 20 euro. Heb zelf ook 1 gekocht laatst.

Hoor het graag!

Groetjes,

Shirley

Edit beheer: quote en reactie gefixed

Ik heb er wel eentje liggen die tot 130 kilo gaat. Laat maar weten of je het wat vind. :wink:

Dank jullie wel, maar inmiddels heb ik een nieuwe aangeschaft. Ga de modies om een slotje vragen…