hoi meiden,
ik ben net gestopt met roken (zo’n 2 weken) en ben al 3kg aangekomen ( :shock: )
met het geld dat ik bespaar met roken wil ik gaan fitnessen
wij zijn ook bezig om zwanger te worden
welke sporten kun je ook nog doen als je zwanger bent?
is het wel verstandig om een abonnement te nemen???
voor zover ik weet, kun je heel veel sporten doen als je zwanger bent, zowie zo bijna alles wat je al voor de zwangerschap deed, kun je in je zwangerschap blijven doen. Natuurlijk geld dit niet voor vechtsporten of sporten waarbij je je buikspier heel erg moet belasten e.d. Maar bij een goede sportschool kunnen ze je hier ook vast goed over informeren, of bij je verloskundige!
Succes!
Ik ben tot 20 weken blijven rennen, tot 28 weken naar spinning gegaan en tot 34 weken gefitnessd. Ik ben er van overtuigd dat ik daarom zo’n goede zwangerschap gehad hebt. Zeker nemen dat abonnement.
Beweging is hartstikke goed tijdens je zwangerschap. (ik mis alleen de puf daarvoor :oops: )
Je moet alleen niet je grenzen gaan verleggen. Goed luisteren naar je lichaam.
En in de sportschool zijn meestal (naar mijn weten in elk geval) mensen aanwezig die weten welke oefeningen je wel of juist niet mag doen tijdens je zwangerschap. Ideaal dus eigenlijk.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap niet gesport, maar was wel 26kg aangekomen :shock:
als ik nu al bijkom door het stoppen met roken, en ben bovendien binnenkort nog eens zwanger, gaat dat echt niet goed komen :think: :naughty:
ik moet dus nu eens echt wat beweging hebben!
ik denk dat ik het ga doen!
en als ik de puf mis om echt te sporten tijdens mijn zwangerschap, kan ik nog altijd wandelen op de loopband
Het hangt er denk ik vanaf hoe je zwangerschap verloopt. Persoonlijk had ik de eerste drie maanden geen energie om te sporten ,bovendien was ik misselijk. De tweede drie maanden veel persoonlijke problemen en de laatste drie maanden, met zo’n buik… nou nee
ik zou bij het aangaan van een abonnement goed navragen of het mogelijk is om tijdens zwangerschap het abonnement op te schorten tot na de bevalling, als je weer kunt/mag sporten.
ik heb net op internet gekeken naar het fitness-centrum hier in de straat (is nog maar net open) en er is ook een speciaal zwangerschapsprogramma! goed he?! ben benieuwd wat dat inhoud :think:
ik denk dat ik morgen eens meer informatie ga vragen, ook betreffende het eventuele opschorten van het contract zoals kiddo zegt, je weet toch nooit waar je voor gaat staan tijdens je zwangerschap.
heb dan ook nog een levendige dochter en een baan… :think: